اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از پروژه‌های شوشتر صورت گرفت؛

بهره‌مندی 13 روستای شوشتر از آب شرب

خبرگزاری فارس: با بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی شرق گرگر 13 روستای شهرستان شوشتر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد.

بهره‌مندی 13 روستای شوشتر از آب شرب
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: تلاش برای رساندن آب شرب و سالم در منزل مردم در دستور کار قرار گرفته است.
سیاوش مددی با اشاره به اینکه این روستاها در بخش مرکزی شوشتر واقع شده است، اظهار داشت: این روستاها در قلب بخش مرکزی شوشتر و در دهستان میان آب شمالی واقع است که از مناطق محروم شهرستان شوشتر به شمار می‌آید.
وی با اشاره به میزان اعتبار این پروژه از ابتدای آغاز به کار تا پایان بیان کرد: در شرایط کنونی بیش از 40 میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار هزینه شده است.
مددی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر فعالیت برای این پروژه شدت گرفته بود، تاکید کرد: در سال‌های گذشته با همکاری فرماندار سابق شوشتر روند اجرایی این پروژه تسریع شده بود تا امروز که این پروژه در خدمت مردم است و آب شرب سالم را در منازل مردم به آن‌ها تقدیم می‌کند.
وی با اشاره به تعداد خانوارهایی که در این پروژه از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند، گفت: بیش از یک‌هزار و 412 خانوار در شهرستان شوشتر از این پروژه منتفع می‌شوند که جمعیت این خانوارها بیش از 7 هزار نفر هستند.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات توسعه و تملک دارایی‌ها تامین شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول