اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

بیداری اسلامی تحقق وعده امام خمینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت:‌ بیدار اسلامی کشورهای منطقه خاورمیانه همان وعده‌ای است که امام خمینی (ره) بارها به آن اشاره کرده بودند و اکنون محقق شده است.

بیداری اسلامی تحقق وعده امام خمینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایینژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه ‌به تاسی از انقلاب اسلامی ایران و تحقق وعده امام راحل است.
وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم در روز قدس سال جاری افزود: شکوه و عظمت راهپیمایی روز قدس امسال در کشورهای اسلامی نشان داد که مردم این کشورها بیدار شده‌اند.
خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: ‌مردم کشورهای اسلامی، پایان زمامداری دیکتاتوران و حکومت‌های دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای خود را میخواهند و این را به وضوح در راهپیمایی روز قدس امسال در این کشورها نشان دادند.
‌وی بیان داشت: سرنگونی حسنی مبارک و قذافی نمونه‌ای بارز از بیداری و حرکت اسلامی و خواسته ملت‌ها در کشورهای اسلامی است.
امام جمعه اصفهان در ادامه صحبت‌های خود به پیشرفت‌های ایران در زمینه پدافند هوایی پس از جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی در زمینه ساخت تجهیزات و ادات پدافند هوایی به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده‌ و حتی جلوتر از کشورهای پیشرفته است.
‌وی اضافه کرد: زمانی ما در مورد تجهیزات و ادوات پدافند هوایی به کشورهای سازنده وابسته بودیم اما اکنون به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده‌ایم و حتی جلوتر از این کشورها هستیم.
طباطبایی‌نژاد بیان داشت: دست‌یابی به فناوری برتر در زمینه رادارهای با میدان دید طولانی نیز از موفقیت‌های بزرگ متخصصان کشورمان در صنایع دفاعی و نظامی به حساب می‌آید.
وی در ادامه به تخریب قبرستان بقیع در 120 سال پیش توسط وهابیها اشاره کرد و افزود:‌ کینه وهابیها نسبت به شیعیان بر کسی پوشیده نیست،‌ اما این عمل آنان نشان داد که آنان هنوز در دوران جاهلیت به سر میبرند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: تمامی فرقه‌های ضاله‌ای همچون وهابیت برای مبارزه با اسلام توسط دشمنان دین خدا به وجود آمده‌اند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول