اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب در دهه کرامت در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی مقدمی در نشست شورای هماهنگی جشن‌های رضوی اظهار داشت: شورای هماهنگی جشن‌های رضوی با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی تشکیل شده تا در راستای ساماندهی فعالیت‌های خودجوش مردمی در مناسبت‌های مختلف به ویژه دهه کرامت فعالیت کند.
وی با بیان اینکه مردم استان زنجان ولایی و محب اهل بیت (ع) هستند، افزود: مردم استان همواره در فعالیت‌های مذهبی حضور فعال داشته و ضرورت ساماندهی این حرکت‌های خودجوش بیش از بیش ضرورت می‌یابد.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به عرض ارادت مردم استان نسبت به ایام محرم و برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری در استان بیان داشت: پایتخت شور و شعور حسینی  در ایام ماه محرم بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی و تبلیغی یکپارچه غرق در عزا می‌شود و مردم بدون برنامه‌‌ریزی‌های قبلی به صحنه آمده و امیدواریم برنامه‌های دهه کرامت نیز در استان با ن تاسی از همین حرکت الگویی برای کشور باشد.
وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای ساماندهی جشن‌های رضوی تاکید کرد و گفت: باید در این راستا برنامه‌ریزی‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.
مقدمی با اشاره به فعالیت 165 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان ادامه داد: اگر برنامه‌های مختلف دستگاه‌های فرهنگی به کانون‌های فرهنگی و هنری که دارای ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستند سپرده شود این برنامه‌ها با هزینه کمتر و با مدیریت و برنامه‌ریزی مطلوب و با روح معنوی بیشتری برگزار می‌شود.
وی برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه نامه‌ای به امام رضا (ع)، قرائت صلوات مخصوص امام رضا (ع)، قرائت زیارت امام رضا (ع) در مساجد، آذین‌بندی مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در دهه کرامت برشمرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول