اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج‌:

مقابله با مظاهر بد‌حجابی وظیفه‌ای همگانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن برنامه‌های شوم دشمنان اسلام در راستای ترویج بد‌حجابی در بین جوانان مسلمان گفت: مقابله با ظواهر بد‌حجابی وظیفه‌ای همگانی است.

مقابله با مظاهر بد‌حجابی وظیفه‌ای همگانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: توطئه‌ها و برنامه‌های ضد اسلامی جبهه غرب و دشمنان اسلام همواره جوانان و نسل آینده‌ساز جامعه را مورد هدف قرار داده و در این راستا ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی از جمله مهمترین برنامه‌های آنان بوده است.
وی از خانواده‌ها خواست که با نظارت و حساسیت بیشتر بر فرزندان خویش آنان را از لوث بی‌عفتی و بی‌حجابی مصون داشته و با هرگونه عامل بی‌عفتی در جامعه مقابله نمایند و در این مسیر با دستگاه‌های متولی و نیروی انتظامی به بهترین شکل همیاری نمایند.
امام جمعه سنندج رواج بی‌حجابی در جامعه را زمینه‌ساز انواع ناهنجاری‌ها و معضلات عنوان کرد و خواستار مقابله جدی نیروی انتظامی استان با افراد بی‌حجاب و نمادهای بی‌حجابی در کردستان شد.
ماموستا مجتهدی افزود: دشمنان اسلام با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم در راستای تسلط بر مسلمانان بوده و در این مسیر نیز با هدف قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی جوانان می‌خواهند برنامه‌های ضد اسلامی خود را محقق کنند.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: احکام و قوانین جامعه ما نشأت گرفته از احکام اسلامی است و مکتب و آیین محمد(ص) باید در عرصه‌های مختلف زندگی مسلمانان جامعه نمود داشته باشد.
وی با انتقاد از رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه و عدم توجه خانواده‌ها به این معضل اظهار داشت: یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های دشمنان اسلام برای تسلط بر مسلمانان رواج بی‌عفتی در بین جوانان مسلمان است و دراین راستا مقابله با مظاهر بی‌حجابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی و از واجبات دینی محسوب م‌ شود.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به احکام و شرایط روزه مستحبی ماه شوال و شش روز اول این ماه اشاره کرد و از مؤمنان و روزه‌داران ماه رمضان خواست که در صورت فراهم شدن شرایط این روزه‌های مستحبی را نیز به جای آورند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول