اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

اقشار مختلف جامعه در برابر بدحجابیها بیتفاوت نباشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقشار مختلف جامعه در برابر بدحجابیها بیتفاوت نباشند.

اقشار مختلف جامعه در برابر بدحجابیها بیتفاوت نباشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای خیر و برکات بسیار مهمی بود که روزه‌داران در طول یک ماه سعی کردند از گناهان دوری کرده و به تقوای الهی دست یابند و از این پس نیز باید در راستای نزدیک شدن به خداوند و پاکی دل و زدودن آلودگی‌های نفسانی تلاش کنند تا معنویت به دست آورده در این ماه را از دست ندهند.
وی در ادامه موضوع رواج ناهنجاری‌های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از معنویت و دینداری است چرا که در ماه رمضان آمار ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
بیضاوی ادامه داد: گسترش اعتیاد و مصرف مواد مخدر یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که یک تهدید جدی برای سلامت جامعه و خانواده‌ها محسوب می‌شود از این رو مسئولان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و در راستای فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی مردم از زشتی این اعمال تلاش کنند.
وی با اشاره به گسترش بدحجابی در جامعه گفت: همه اقشار مردم در برابر ناهنجاریهای اجتماعی و رفتارهای ناشایست وظیفه دارند و نباید نسبت به بدحجابی زنان و پوشش نامناسب مردان بی‌تفات باشند.
بیضاوی در ادامه تاکید کرد: برخورد منطقی با جوانان، تسهیل در امر ازدواج آنها و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی از راهکارهای مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که باید مورد توجه خانواده‌ها و مسئولان  دیگر راهکارهای مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه دانست.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به پیروزی مردم لیبی اظهار داشت: مردم لیبی با وحدت و همبستگی و با الهام از انقلاب السلامی ایران بر حاکم دیکتاتور و مستبد پیروز شدند که لازمه تشکیل دولتی اسلامی استمرار و تداوم مقاومت مردم است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول