اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ولایت فقیه ‌نعمت بزرگی برای نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ولایت فقیه را نعمت بزرگی برای نظام اسلامی ایران دانست‌.

ولایت فقیه ‌نعمت بزرگی برای نظام اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مرتضی رهنما در نشست با مشاوران حوزه فرمانداری گچساران اظهار داشت: جوانان باید برای رسیده به اهداف مورد نظر خود تلاش کرده و در این راه از مشاوره با افراد صاحب‌نظر بهره‌های لازم را ببرند.
وی ولایت فقیه را نعمت بزرگی برای نظام اسلامی ایران دانست و افزود: مردم در ایران اسلامی ولی امری دارند که توسط مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌شود و این نعمت بزرگی برای ملت است.
رهنما از جوانان خواست تا در راستای عبادت الهی و پیروی از ولایت فقیه گام برداشته و با تلاش و تدبر در امور و فعالیت‌های خود، به‌دنبال کسب موفقیت و پیشرفت باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: الگو شدن جوانان بسیار مهم بوده و برای تقویت خود و فاکتورهای مورد نیاز برای الگو شدن تلاش کرد.
رهنما جذب جوانان برای شرکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و دیگر برنامه ها را ضروری دانست و از مشاوران جوان خواست تا در این زمینه راهکارهای مناسب ارائه دهند.
وی بر به‌کارگیری روش‌های مختلف جذب جوانان تأکید کرد و افزود: زیربنا و شالوده مدیریت جامعه جوانان هستند و باید برای حضور آنان سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
این مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد جوانان را اساس مدیریت‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: تعلیم، تربیت، تهذیب نفس و قوای جسمانی جوانان باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند در مسیر صحیح گام بردارند.
رهنما گچساران را قطب اصلی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف صنعتی، ورزشی و آموزشی عنوان کرد و افزود: گچساران از منابع خدادادی و زیرزمینی و نیز از نیروی انسانی مؤمن و متدین و متخصص برخوردار بوده و برای پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان باید تلاش‌ شود.
وی یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی را داشتن مسئولانی متعهد دانست و گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران پای درد دل جوان‌ها نشسته و حل مشکلات جوانان در دستور کار مسئولان است.
رهنما با اشاره به پیشرفت‌ گچساران در زمینه ورزش و کسب مقام‌های آسیایی، کشوری و استانی این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی و مشکلات کمبود بودجه ورزشی این شهرستان عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد باید بودجه هیئت‌های ورزشی شهرستانی خود را عادلانه تقسیم کنند و فرمانداران و رؤسای تربیت‌بدنی در این زمینه پیگیری لازم را داشته ‌باشند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد حوزه مشاوران جوان گچساران را پیشرو و با انگیزه خواند و گفت: مشاوران با ارائه طرح و برنامه و ارائه راهکار به مدیران تلاش کنند.
فرماندار گچساران نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت انتقال تعالیم الهی و دینی به شکل صحیح به جوانان بیان داشت: اگر این امر به شایستگی اتفاق بیفتد سعادت و خوشبختی آحاد جامعه ما برای سال‌های آینده تضمین می‌شود.
سید اکبر علیزاده تصریح کرد: امروز حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های نظام ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نویدبخش ساختن ایرانی آباد بوده و اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها به آنان زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری و خودباوری در جوانان و پیشرفت و تحول همه جانبه در کشور است.
وی ابراز داشت: درخت تناور انقلاب اسلامی با جان نثاری‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در مقابل انواع توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان بیمه شده و به‌برکت انقلاب ‌اسلامی، زمینه حضور جوانان در همه عرصه‌های نظام اسلامی فراهم گردیده و مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف دستاوردهای گران‌بهایی برای جمهوری اسلامی ایران در پی داشته است.
به گزارش فارس در این نشست صمیمی، مازیار قشقایی مشاور جوان فرماندار گچساران و رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران به بیان عملکرد این حوزه پرداخت و مشاوران در زمینه‌های مختلف به بحث و ایراد سخن و بیان مشکلات پرداختند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول