اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

انقلاب اسلامی با بصیرت امت زنده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف با بصیرت و هوشیاری مردم زنده و بالنده است.‌

انقلاب اسلامی با بصیرت امت زنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین عصر امروز در جریان بازدید جمعی از کارکنان آموزش و پرورش استان از نمایشگاه بصیرت اظهار داشت: بصیرتی که مقام معظم رهبری بر کسب و یادگیری آن تاکید می‌کند بصیرت همراه با معرفت، شناخت و تشخیص راه حق و باطل از همدیگر است چرا که در سایه بصیرت است که امت اسلامی می‌تواند به اوج عزت و افتخار دست پیدا کند.
وی با اشاره به ترفندهای مختلف استکبار در سه دهه گذشته تصریح کرد: در این سه دهه بیش از ده‌ها حادثه و رخداد طراحی شده از سوی دشمن به وقوع پیوسته است اما در تمامی این توطئه‌ها و ترفندها آگاهی مردم زمینه انحراف در نظام ما را خنثی کرده و این انقلاب را از شیطنت‌ها و برخی القائات بی‌ثمر نجات داده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خاطر نشان کرد: اگر در اوایل انقلاب هدف منافقان و گروهک‌های تروریستی شهادت بزرگان انقلاب و برجستگان نظام بود امروز این گروهک در نهایت خفت و خواری با بمب‌گذاری در اماکن عمومی تلاش می‌کند تا شاید با بمب‌های صوتی موجب آزار و اذیت مردم و برخی نگرانی‌ها را دامن بزند در حالی که شهدای مظلوم ترور و اهداف خبیثانه دشمن هرگز نمی‌گذارد که این انقلاب در ادامه مسیر خود در برابر فتنه‌هایی که دشمن در صدد اجرای آن است، راه به خطا و انحراف ببرد و یا بخواهد از آرمان اصلی فاصله بگیرد.
وی اضافه کرد: ‌در این شرایط علاوه بر گروه‌های فتنه و منافقان عده‌ای از گروهک‌های انحرافی نظیر فرقه بهایت، وهابیت و حجتیه نیز در سال‌های اخیر با تبلیغات کور خود سعی کردند به ساحت دین و مقدسات ما ضربه بزنند در حالی که تاکنون در این کشور با بصیرت و آگاهی مردم شکست خوردند.
فرهمندامین در ادامه سخنان خود آموزش و پرورش را مدار و کانون بصیرت‌افزایی و آگاهی‌دهی توصیف کرد و ادامه داد: نسل آینده ما باید شیوه‌ها و راه‌های نفوذ دشمن در ابعاد مختلف را بداند و به گونه‌ای حرکت کند تا مبادا ترفند دشمن به نظام و اصالت انقلاب ما ضربه بزند.
این مقام مسئول بصیرت‌دهی و افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم را جز ضروریت‌ها توصیف کرد و گفت: ‌یکی از راهکارهای مهم و اساسی در خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام که با ترفندهای مختلف سعی در ناامن نشان دادن جوامع اسلامی دارند ارتقای آگاهی‌های عمومی از طریق مطالعه کتاب‌های مفید و روشنگرانه است.
فرهمندامین استقبال آحاد مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در روزهای اولیه برگزاری این نمایشگاه چشمگیر توصیف کرد و ضرورت تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی بیشتر و سازنده را یادآور شد.
به گزارش فارس،‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه معرفی عناصر نفاق و برملا کردن جنایات گروهک‌های تروریستی و آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان و دانش‌آموز را جز ضروریت‌ها و واجبات توصیف کرد.
احمد محمودزاده اظهار امیدواری کرد:‌ این نمایشگاه به مناسبت‌های مختلف در ایام بازگشایی مدارس برپا شود تا دانش‌آموزان نیز به صورت گروهی از آن بازدید کنند.
در این بازدید 250 نفر از مدیران، معلمان و کارشناسان ادارات آموزش و پرورش استان از نمایشگاه بصیرت که تا 17 شهریور ماه در اردبیل و به همت مؤسسه طلایه‌داران نور علوی برپا است، بازدید کردند که در این نمایشگاه بیش از 140 تابلو، پوستر و بروشور و سی‌دی به منظور شناساندن تاریخچه منافقان و ترفندهای تبلیغاتی و رابطه این گروهک تروریستی با رژیم بعث و معرفی بیش از 17 هزار و 500 شهید مظلوم ترور نقش گروهک منافقان در فتنه سال 88 و انحرافات فرقه‌های ضاله در معرض دید عموم گذاشته شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول