اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جوانان کهگیلویه و بویراحمدی بصیرت سیاسی دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که جوانان این استان در هر برهه‌ای حامی نظام بوده و در انتخابات آینده نیز حضور پررنگ دارند، گفت: جوانان کهگیلویه و بویراحمدی بصیرت سیاسی دارند.

جوانان کهگیلویه و بویراحمدی بصیرت سیاسی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ سیاسی و موضوعات امنیتی خوب و مثبت ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: این امنیت که در پی آن آرامش اجتماعی محقق می‌شود، تنها به دلیل بصیرتمندی مردم این استان است که در طول سه دهه گذشته همواره این بصیرت را به بهترین نحو حفظ کرده‌اند.
این مسئول عالی سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد درصد بالایی از این امنیت و آرامش را مدیون جوانان این استان دانست و گفت: جوانان کهگیلویه و بویراحمدی از بابصیرت‌ترین جوانان کشور ایران اسلامی هستند که در همه برهه‌ها با اتکا به این سلاح کارآمد در مقابل دشمن و حربه‌های استکباری ایستادگی کرده‌اند.
رهنما به مجاهدات جوانان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه جنگ سخت اشاره کرد و عنوان داشت: این جوانان نشان دادند که در مقابل توپ و تانک و ارابه جنگی دشمن با اسلحه ایمان و غیرت همچون کوه دنا استوار بوده و امروز نیز در نبردی به مراتب سخت‌تر و در جبهه جنگ نرم سربلند و پیروز هستند.
این مسئول، از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال‌جاری و نقش جوانان در آن سخن به میان آورد و گفت: قسمت عمده‌ای از بار انتخابات بر دوش همین جوانان بابصیرت بوده که لازم است با حفظ این روحیه انقلابی، به هر چه پرشورتر برگزار شدن آن کمک کنند.
رهنما با بیان این‌که بخش عمده‌ای از برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی در این استان تدوین شده، بیان داشت: هر چه رو به جلو می‌رویم آمادگی مسئولان برای برگزاری این امر مهم بیشتر شده و به لطف وجود مردمی آگاه و وظیفه‌شناس، مشکلی در این راستا ایجاد نخواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در بحث نرم‌افزار و سخت‌افزار و هم در زمینه نحوه تعامل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و اطلاع‌رسانی، وضعیت به‌گونه‌ای رقم خواهد خورد که اتحاد مرمی و حضور حداکثری در انتخابات ایجاد شود.
رهنما از اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و مذهبی در سطح این استان خبر داد و عنوان داشت: شالوده این کار برپایه اتاق فکری خواهد بود که با حضور همه دستگاه‌های فرهنگی و نخبگان رشته‌های مختلف اعم از هنری مذهبی و ورزشی شکل خواهد گرفت.
  این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل زودهنگام جلسات هم‌اندیشی با حضور طیف‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و ورزشی در این استان خبر داد و افزود: برنامه‌های مدون و تنظیم شده‌ای برای این کار داریم که با اجرای آن نشاط و تقویت روحیه خودباوری جوانان ما محقق می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول