اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق‌ تامین ‌اجتماعی خبر داد:

آغاز اجرای نظام جامع ارجاع بیمار پس از ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق‌ تامین ‌اجتماعی از آغاز اجرای نظام ارجاع بیمار پس از ماه مبارک رمضان از استان گیلان خبر داد.

آغاز اجرای نظام جامع ارجاع بیمار پس از ماه رمضان
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رحمت‌الله حافظی صبح امروز در آیین افتتاح پلیکلینیک تخصصی حضرت قائم (عج) آمل با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته میزان وصولیها و هزینه‌های تامین ‌اجتماعی به مرز برابری رسیده، اظهار داشت: در سال گذشته موفق شدیم آنچه را به عنوان تکلیف به عهده سازمان بود محقق کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 50 میلیون و 470 هزار مراجعه‌کننده به مراکز تامین اجتماعی کشور مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد بیش از 812 هزار مورد بستری صورت گرفته است.
مدیرعامل صندوق‌ تامین ‌اجتماعی با تاکید بر اینکه در سال گذشته 517 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین ‌اجتماعی کشور صورت گرفته، گفت: در سال گذشته 231 هزار مورد زایمان در این بیمارستا‌ن‌ها انجام گرفته است.
این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر 8 ‌هزار و 630 تخت بیمارستانی در حوزه تامین ‌اجتماعی در کشور فعال هستند، عنوان کرد: 714 تخت‌های مراقبت‌های ویژه نیز در بیمارستان‌های تامین‌ اجتماعی وجود دارد.
وی با بیان اینکه در بخش تامین‌ اجتماعی در نظام ارجاع مشکلات زیادی در بیمارستان‌ها وجود دارد، افزود: حجم زیاد ورود بیماران به بیمارستان‌هایی مانند میلاد تهران شرایط را برای خود بیمار و کادر بیمارستانی دچار مشکل کرده است.
حافظی با تاکید بر اینکه پس از ماه مبارک رمضان نظام جامع ارجاع در استان گیلان اجرایی میشود، تصریح کرد: یک ماه و نیم فرصت اطلاع‌رسانی با حضور فرمانداران، بخشداران و شورای شهر و مساجد روستاها داده شده تا همراهی مردم را به دست آوریم.
این مسئول یادآور شد: نظام جامع ارجاع را ابتدا در این استان آغاز میکنیم تا هر پزشکی مسئول 2هزار نفر در یک منطقه باشد تا هر مشکلی با این فرد تماس بگیرند و معرفی به بیمارستان از این طریق صورت گیرد.
حافظی با اشاره به اینکه در هفته دفاع ‌مقدس نیز پنج پروژه با اعتبار 14میلیارد تومان به بهره‌برداری میرسد، اذعان داشت: در بهمن ماه نیز 14 پروژه با اعتباری بیش از 102 میلیارد تومان در اختیار بیمه‌شدگان قرار خواهد گرفت.
 انتهای ‌پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول