اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله صفائی بوشهری:

دستاورد بزرگ ماه رمضان تقوا محوری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: دستاورد بزرگ این ماه آن است که انسان کاری کند که تقوا محوری در زندگی‌اش حاکم شود.

دستاورد بزرگ ماه رمضان تقوا محوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفائی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی در محل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: ماه رمضان با تمام خوبی‌ها، معنویات و آسمانی بودنش سپری شد و این مهم برای انسان درس بزرگی است چرا که عمر انسان نیز آغاز و پایانی دارد.
وی دستاورد پایان ماه مبارک را بسیار مهم و سرنوشت ساز خواند و تصریح کرد: دستاورد بزرگ این ماه آن است که انسان کاری کند که تقوا محوری در زندگی‌اش حاکم شود.
امام جمعه بوشهر افزود: اگر بعد از ماه مبارک احساس کردیم در زندگی از گناه فاصله گرفته‌ایم و در پی کسب فضائل هستیم، معلوم می‌شود که از این فرصت استثنائی خوب استفاده کرده‌ایم در غیر اینصورت به خسران مبین دچار گشته‌ایم.
امام جمعه بوشهر لحظه لحظه‌های دهه آخر ماه مبارک رمضان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: به همین خاطر است که پیامبر عظیم الشان اسلام  در آن دهه به تکاپو و تلاش بیشتری می‌پرداختند.
وی از ماه رمضان به عنوان اسلحه خانه مبارزه با گناه یاد کرد و افزود: اگر با انجام واجبات و ترک محرمات و تهجد و شب زنده داری اسلحه تقوا برنداریم، قطعا در طول سال مغلوب شیطان هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه ماه رمضان را به تعمیر خانه‌ای تعبیر کرد که در آن انسان به " انهدام " و یا  " اندراس " ( کهنه و نم کشیده ) مبتلا شده است که اگر گناه کبیره انجام دهد خانه وجود او منهدم شده و اگر به انجام صغیره‌ها مبادرت ورزد، خانه وجود او مندرث و کهنه میشود.
صفایی بوشهری بیان کرد: ماه مبارک رمضان از بهترین‌ماه‌های خداست و همواره باید سعی کنیم در تمام ماه‌های سال همچون ماه مبارک رمضان عمل کنیم.
وی گفت: جوانان باید توجه به امور مذهبی و دینی را سرلوحه برنامه‌های و فعالیت‌های خود قرار دهند و امور مذهبی را مختص ماه رمضان ندانند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول