اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

پیامبران در ماه رمضان به مقام نبوت رسیدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام پیامبران الهی در ماه رمضان به مقام رسالت و نبوت دست پیدا کرده‌اند.

پیامبران در ماه رمضان به مقام نبوت رسیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام حسین اسلامی صبح امروز در مراسم سوگواری شهادت امام علی(ع) در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان با اشاره به اینکه رمضان فقط به مسلمانان اختصاص ندارد، گفت: ماه رمضان از خلقت حضرت آدم وجود داشته و مختص اسلام و مسلمانان نیست.
وی با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن می‌فرمایند «‌ای کسانی که ایمان آوردید روزه بر شما واجب شده است همان‌طوری که برای قبل از شما نیز نوشته شده بود».
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خداوند برای 12 ماه زندگی انسان سه ماه را به عنوان ماه‌های معنوی گنجانده و ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از ماه‌های معنوی انسان‌ها هستند.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان مرکزی با اعلام اینکه پیامبر اسلام در اعتکاف رجب به مقام نبوت و رسالت رسید، گفت: ماه رجب و شعبان باند پرواز برای رسیدن به ملکوت رمضان هستند.
اسلامی متذکر شد: اگر خود را در ماه رجب و شعبان آماده نکرده باشیم نمی‌توانیم ابعاد وجودی رمضان را درک کنیم به همین دلیل اعمال ماه رجب و شعبان شباهت زیادی به اعمال رمضان دارد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تمام پیامبران الهی در ماه رمضان به مقام رسالت و نبوت دست پیدا کرده‌اند، گفت: حضرت موسی در 15 ماه رمضان به پیامبری نایل شد و حضرت عیسی نیز در 18 این ماه فرشته الهی را برای دریافت پیام نبوت درک کرد.
وی عنوان کرد: شب قدر که شب نزول قرآن است، اختصاص به مسلمانان دارد زیرا در این شب قرآن کریم به عنوان آخرین معجزه برای آخرین سفیر الهی است در آن نازل شده و این کوپن ویژه تنها سالی یک بار از سوی خداوند به بندگان عطا می‌شود.
اسلامی با قرائت خطبه پیامبر اسلام در مورد ماه رمضان تصریح کرد: آن حضرت می‌فرمایند که در این ماه خواب عبادت محسوب شده، دعاها مستجاب و اعمال مقبول است.
وی گفت: در رمضان درب‌های بهشت به روی ما باز می‌شوند پس از خدا بخواهیم تا این درب‌ها بسته نشود و در آن درب‌های جهنم بسته می‌شود باید از خداوند بسته ماندن آن را خواستار شویم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول