اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

کاهش 11 درصدی جرائم آذربایجان شرقی در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از کاهش 11 درصدی جرائم استانی در مرداد ماه سال‌جاری خبر داد.‌

کاهش 11 درصدی جرائم آذربایجان شرقی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این کاهش جرائم به علت همزمانی مرداد ماه با ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده که حاکی از تقید هم استانی ها و خانواده‌ها به اعتقادات مذهبی است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس آگاهی استان در این ماه اظهار داشت: در مقایسه کل سرقت‌های مرداد ماه امسال با سال گذشته شاهد کاهش 20 درصدی آن هستیم که این رقم در خصوص سرقت منازل 28 درصد، سرقت مغازه‌ها 27 درصد، جرائم به عنف 66 درصد، سرقت خودرو 18 درصد و سرقت موتور سیکلت 12 در صد کاهش دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همچنین افزود: در همین مدت سرقت داخل 43 درصد‌، سرقت احشام چهار درصد و سرقت‌های متفرقه 32 درصد کاهش نشان می‌دهد.

مداحی ادامه داد: در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرقت اماکن عمومی 28 درصد درصد، کیف قاپی 6.5 درصد، جیب بری 18 درصد و کش روزنی 22 درصد افزایش یافته است.

 دستگیری 911 سارق

وی تعداد سارقان دستگیر شده در این مدت را 311 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 99 درصد را مردان و  یک درصد زنان تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه میزان کشف به کشف سرقت‌ها را در مرداد ماه دارای 17 درصد افزایش اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه 14 درصد افزایش دارد.

مداحی در خصوص جرائم جنایی استان نیز گفت: در مرداد ماه امسال آمار قتل‌ها 67 درصد کاهش یافته و خوشبختانه در کلانشهر تبریز در این مدت گزارشی از قتل نداشته‌ایم و آمار سرقت مسلحانه منفی شد.

وی تعداد متهمان دستگیر شده در این حوزه را 24 نفر اعلام کرد که 19 نفر مرد و 11 نفر زن هستند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول