اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

کوتاهی دست دلالان نتیجه عرضه مستقیم کالاست

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار کاشان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را کوتاه شدن دست واسطه‌گران و دلالان دانست.

کوتاهی دست دلالان نتیجه عرضه مستقیم کالاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی ظهر امروز در آئین گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پائیزه در این شهرستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها ی عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها ضمن اینکه زمینه فعالیت بیشتر و حمایت از تولیدکننده را فراهم می‌کند از مصرف‌کنندگان نیز حمایت میشود.
وی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان کاشان را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها، کوتاه شدن دست دلالان، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را به دنبال دارد.
وی استقبال شهروندان کاشانی از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را نیز نشان‌دهنده رضایت‌مندی شهروندان کاشانی از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه دانست و از رسانه‌ها خواست در راستای اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه تلاش کنند.
مدیر کل سازمان بازرگانی استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن تمجید از برگزارکنندگان این نمایشگاه خواستار رفع مشکلات برای ایجاد نمایشگاه دائمی در کاشان شد و گفت: این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان‌های توانمند کشور است که دارای ویژگیها و ظرفیت‌های فراوان فرهنگی و اقتصادی است.
مظفر انصاری  یادآور شد: با ارتقای شهرستان کاشان به فرمانداری ویژه لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی برای استفاده شهروندان کاشانی در تمامی فصول سال محسوس است.
وی اظهار داشت: شهرستان کاشان در زمینه صادرات کالا رتبه شانزدهم کشور و همطراز با استان پهناور هرمزگان و حجم صادرات کاشان بیش از استان‌های مازندران، گلستان، لرستان و سیستان و بلوچستان است.
مدیر کل سازمان بازرگانی استان اصفهان، مراکز فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، مناسبت‌های مختلف دینی چون آئین سنتی مذهبی قالیشویان از جمله این توانمندیها برشمرد.
انصاری افزود: شهرستان کاشان در مرکز ثقلی قرار گرفته‌است که شهرها و شهرستان‌های فراوانی در اطراف آن قرار گرفته و میتواند به عنوان یکی از استان‌های کشور مطرح باشد.
نمایشگاه پائیزه عرضه مستقیم کالاها و اقلام اساسی ویژه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و فصل پائیز شهرستان کاشان امروز با حضور مدیر کل سازمان بازرگانی استان اصفهان و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
این نمایشگاه از15  تا 23 شهریور همه روزه از ساعات 9 تا 12 صبح و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 شب در خیابان کارگر جنب شرکت ریسندگی شماره دو این شهرستان پذیرایی شهروندان کاشانی است.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول