اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

نمایشگاه پائیزه در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالاها و اقلام اساسی ویژه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و فصل پائیز با 170 غرفه طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان بازرگانی استان اصفهان گشایش یافت.

نمایشگاه پائیزه در کاشان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس اداره بازرگانی این شهرستان صبح امروز در این مراسم گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار و کاهش قیمت در زمان افزایش تقاضا از سوی شهروندان در آستانه ماه مهر و فصل پائیز است.
علی نطاقی افزود: پوشاک، کیف و کفش، البسه ، منسوجات و ملزومات حجاب اسلامی، لوازم التحریر، میوه و سبزیجات، مواد شوینده و سلولزی، گوشت قرمز گرم و با کیفیت، مواد لبنی و پروتئینی، مرغ و ماهی،خواروبار، حبوبات، قند و شکر، روغن، برنج و غرفه عرضه گل طبیعی با نرخ دولتی از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: اقلام در این نمایشگاه 10 تا 20 درصد و در بعضی موارد نیز حتی تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت اجناس سطح بازار به مشتریان عرضه می‌شود.
به گفته وی 50 درصد از غرفه‌داران نمایشگاه پائیزه کاشان از واحدهای تولیدی و مابقی آنها از شرکت‌های پخش، عمده‌فروشی، نمایندگی‌های سراسری شرکت‌ها و تعاونی‌های این شهرستان هستند.
نطاقی با تأکید بر کیفیت مطلوب کالاهای اساسی عرضه شده در این نمایشگاه متناسب با نرخ مصوب تنظیم بازار خاطرنشان کرد: این کالاها از طریق سازمان بازرگانی استان اصفهان و با مساعدت اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی کاشان تهیه و در نمایشگاه عرضه شده‌است.
وی با اشاره به معرفی و تأیید تولیدکنندگان غرفه‌دار در این نمایشگاه توسط کمیته ارزیابی با همکاری اتحادیه و مجامع امور صنفی کاشان یادآور شد: اکیپی مرکب از کارشناسان نظارت و بازرسی اداره بازرگانی، انحادیه‌های صنفی، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از مصرف کنندگان نیز همزمان با برپایی نمایشگاه در این محل مستقر و با حضور مستمر و کنترل مستقیم خود به شکایات یا نارضایتی خریداران رسیدگی می‌کنند.
رئیس اداره بازرگانی کاشان در پایان از حمایت‌های سازمان بازرگانی استان اصفهان، تعامل مطلوب دستگاه‌های اداری ذی‌ربط به ویژه فرمانداری کاشان و همکاری ویژه اصناف و اعضای کمیته برگزاری در برپایی بهینه این نمایشگاه تقدیر کرد.
 نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالاها و اقلام اساسی ویژه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و فصل پائیز شهرستان کاشان از ساعات 9 تا 12 صبح و 17 تا 22شب از پانزدهم تا 23 شهریور در خیابان کارگر جنب شرکت ریسندگی شماره دو این شهرستان دایر است.
در آستانه فصل پائیز و بازگشایی مدارس 400 نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور برپا شده‌است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول