اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاکستان صورت گرفت؛

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: ین نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی در شهرستان تاکستان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به رسالت شبکه عظیم تعاون روستایی در راستای عرضه مستقیم محصولات تولیدی توسط تعاونی‌های زیرپوشش، به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور تأمین مایحتاج مردم، نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی با عنوان نمایشگاه طرح ضیافت آغاز به کار کرد.
ناطق معین‌الدین ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری سازمان تعاون روستایی استان قزوین و مسئولان شهرستان تاکستان و سازمان بازرگانی استان و با حضور تعاونی‌ها و تشکل‌های تعاون روستایی در شهرستان تاکستان برگزار شده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه حذف واسطه‌ها و کاهش اختلاف قیمت محصولات از مزرعه تا میز مصرف کننده است، همچنین تنظیم بازار، تعدیل قیمت‌ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان، افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر مصرف کنندگان به کالاهای مورد نیاز و ایجاد فضای رقابتی برای تولیدکنندگان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر تاکستان تا دوم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان تاکستان (اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تاکستان) برپاست و عموم مردم می‌توانند همه ‌روزه از ساعت 15 تا 22 از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ محصولاتی نظیر خرما، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز گرم و منجمد، ماهی، قند و شکر، روغن، برنج، میوه، خشکبار، انواع نوشیدنی‌ها و انواع کنسرو عرضه می‌شود.
معین‌الدین یادآور شد: این نمایشگاه در محل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تاکستان در فضایی به مساحت بیش از 800 مترمربع با 29 غرفه به شهروندان تاکستانی ارائه خدمات می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول