اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

نمایشگاه فروش پاییزه 90 در مشهد برگزار میشود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: نمایشگاه عرضه کالا فروش پاییزه 90 در مشهد برگزار میشود.

نمایشگاه فروش پاییزه 90 در مشهد برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجمال شوشتری، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور تامین مایحتاج مردم نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش پاییزه برگزار می‌شود.
شوشتری اتخاذ تمهیدات لازم و برطرف شدن نگرانی‌های مردم و تنظیم بازار، تعدیل قیمت‌ها و تأمین نیازهای اساسی مردم را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز نیز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه کالا فروش پاییزه 90 است.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید سازمان بازرگانی قرار گرفته است و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت دارند. 
وی افزود: سومین نمایشگاه عرضه مواد غذایی در فضایی به مساحت 28 هزار متر مربع و در قالب یکهزار غرفه برگزار می‌شود که 800 غرفه را واحدهای تولیدی و توزیعی به خود اختصاص داده‌اند.
شوشتری کالاهایی مانند پوشاک، کیف، کفش، لوازم‌التحریر، مواد غذایی، مواد پروتئینی، محصولات کشاورزی، لوازم خانگی، منسوجات، صنایع دستی، مواد شوینده و پاک کننده، آرایشی و بهداشتی را از جمله اقلام عرضه شده در نمایشگاه عنوان کرد. 
نمایشگاه عرضه کالا از 18 تا 27 شهریور ماه همه ‌روزه از ساعت 11تا 23 در محل دایمی نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد دایر است.
انتهایپیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول