اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از امروز در گرگان انجام شد؛

گلستان میزبان نوزدهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران

خبرگزاری فارس: نوزدهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران با حضور دانشجویان ارشد و دکتری رشته‎های زمین شناسی، فیزیک، شیمی و مهندسی مواد سراسر کشور در دانشگاه گلستان برگزار شد.

گلستان میزبان نوزدهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران
دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نوزدهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران به مدت دو روز در دانشگاه تازه تاسیس گلستان برگزار می‎شود.
محمد لطفی با بیان اینکه برای اولین دریافت مقالات در این همایش به صورت الکترونیک انجام شده است، اظهار داشت: دراین دوره از 530 مقاله ارسال شده 380 مقاله پذیرفته شده است که در چهار سالن دانشگاه  به صورت پوستر و مقاله ارائه می‎شود که  دو سالن برای رشته زمین‎شناسی، یک سالن برای رشته فیزیک و یک سالن هم برای رشته شیمی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از این تعداد مقاله  پذیرفته شده 180 مقاله مربوط به گروه زمین‎شناسی، 120 مقاله به گروه فیزیک و 80 مقاله نیز مربوط به گروه شیمی است.
دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‎هایی فرصتی خوبی است تا دانشجویان و اساتید از مباحث علمی کشور و اساتید بزرگی که در این همایش حضور دارند استفاده ببرند.
لطفی با بیان اینکه تمام دانشجویان و اساتید در سطح استان می‎توانند در این همایش و گارگاه‎های آموزشی شرکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: انجمن کانون بلورشناسی یک انجمن معتبر در ایران است که هر ساله برای توسعه علم و پیشبرد اهداف خود همایشی در یکی از شهرهای کشور برگزار می‎کند که امسال این میزبانی به گلستان سپرده شده است.
دبیر برگزاری نوردهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران گفت: این همایش از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت 19 و فردا از هشت صبح تا دو بعد از ظهر با ارائه مقاله و سخنرانی اساتید این رشته در دانشگاه گلستان ادامه دارد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول