اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کرمان خبر داد:

ارسال 1501 اثر به همایش عاشورایی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: یکهزار و 501 اثر به دبیرخانه پانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان ارسال شد.

ارسال 1501 اثر به همایش عاشورایی کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود گنجعلیخانی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز پانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان اظهار داشت: رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشف و پرورش استعدادها در راستای تعالیم آسمانی است.
وی افزود: تامل در حکمت حضور کودکان، نوجوانان و زنان در واقعه عاشورا ضروری است و باید فرزندان خود را با این اتفاق اصیل و بی‌بدیل آشنا کنیم.
گنجعلیخانی تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از زبان نافذ شعر، داستان، نقاشی، قصه، نمایش و سرود شعر و شعور عاشورایی را در وجود نسل نوپا نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه پانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان محل اعتلای اندیشه‌ها و ذوق وجوه اشتراک حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) است، ابراز داشت: نوجوانان و جوانانی که در دوره‌های مختلف این همایش حضور داشتند، درک مناسبی از عاشورا دارند.
گنجعلیخانی بیان داشت: اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های یزد، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، گلستان، فارس، کردستان، قزوین و کرمان در پانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان حضور دارند.
وی از ارسال یک‌هزار و 501 اثر به دبیرخانه همایش مذکور خبر داد و عنوان کرد: 726 شعر و داستان، 44 سی‌دی قصه‌گویی، 731 عکس، 442 نقاشی، 132سفال، 25 اثر خوشنویسی و هفت اثر پژوهش به دبیرخانه ارسال شده است که جلوه‌های عشق و ارادت به ائمه اطهار هستند.
به گزارش فارس، پانزدهمین همایش سراسری آفرینش های عاشورایی استان کرمان از صبح امروز آغاز به کار کرد و تا جمعه 18 شهریورماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول