اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با افتتاح نخستین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی غرب کشور همایش پیاده‌روی خانوادگی با اهدای جوایز در سنندج برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در سنندج برگزار شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج عصر امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی با ابتکار شرکت آتیلا ارتوپد نخستین تولید کننده لوازم جراحی تخصصی ارتوپدی و جراحی فوق تخصصی ستون فقرات در کشور و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و تربیت بدنی شهرستان سنندج برگزار شد.
 در این همایش پیاده‌روی که بیش از دو هزار نفر شرکت کننده حضور داشتند از پارک توس نوذر میدان دوازده فروردین تا محل دائمی نمایشگاه‌های سنندج را به صورت دسته جمعی طی کردند.
در طول مسیر با توجه به گرمی هوا اقشار مردم سنندج از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، حتی کودکان و خردسالان و گروه‌های کوهنوری محلی به صورت دسته جمعی شور و نشات خاصی از خود نشان دادند.
شرکت آتیلا ارتوپد اسپانسری این همایش را بر عهده داشت که به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان  جوایزی از قبیل موتور سیکلت‌، دوچرخه، لباس ورزشی و پوپ فوتبال اهدا شد.
همچنین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی و اهدا جوایز همایش پیاده‌روی علاوه بر مسئولان داخلی و استانی مهمان‌هایی از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه و اقلیم کردستان حضور داشتند.
 نمایشگاه تجهیزات پزشکی غرب کشور با همکاری وزارت بهداشت و درمان، سازمان توسعه و تجارت ایران، استانداری و دانشکده علوم پزشکی واحد خدمات بهداشتی و درمانی استان کردستان، اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی کشور، سازمان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، انجمن تولید کنندگان تجهیزات دندان پزشکی و آزمایشگاهی کشور بمناسبت نشست تجاری، صادرات تجهیزات پزشکی و توریسم درمانی ویژه بازار کشور عراق از امروز تا 17 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های سنندج شروع به فعالیت کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول