اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح هجرت 3 صورت گرفت؛

احداث 15 باب مدرسه در اشنویه

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: 15 باب مدرسه با اجرای طرح هجرت 3 در مناطق مختلف اشنویه احداث می‌شود.

احداث 15 باب مدرسه در اشنویه
محمد‌علی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اشنویه اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی در طرح هجرت 3 برای توسعه و ساماندهی فضاهای آموزشی روستاهای این شهرستان تلاش کردند به‌ طوری که با بهره‌برداری این مدارس، دانش‌آموزان از محیط آموزشی مناسب بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: علاوه بر اینکه مراکز آموزشی ساماندهی می‌شوند، در امور مختلف از جمله کشاورزی، مبارزه با بیماری‌های مشترک بین دام و انسان همچنین ارائه خدمات درمانی به مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به دلیل داشتن روحیه جهادی داوطلبانه و با اشتیاق شرکت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: طرح هجرت 3 با همت مسئولان بسیج سازندگی برای توسعه مناطق محروم اجرا می‌شود به‌ طوری که تا کنون در زمینه‌های مختلف دستاوردهای زیاد و متنوعی داشتند به طوری که هنگام ورود به روستاها، آثار همت و تلاش جوانان به روشنی دیده می‌شود.
حسین‌زاده در ادامه با بیان اینکه عمران و آبادانی مناطق روستایی در دستور کار دولت قرار گرفته است، تصریح کرد: احداث مرکز درمانی، ساماندهی مدارس و بهسازی واحدهای مسکونی در اولویت قرار دارد به طوری که تا کنون در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی مهم‌ترین ثمره انقلاب را مشارکت در فرآیند سازندگی دانست و گفت: با توجه به اینکه ملت در پیروزی انقلاب نقش‌آفرینی کردند بر این اساس در طول 33 سال گذشته به‌ دلیل موثر دانستن خود در سرنوشت سیاسی کشور به‌ طور فزاینده در امور عمرانی و سازندگی شرکت می‌کنند.
این مسئول به نام‌گذاری سال جاری مبنی بر جهاد اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: با انتخاب این عنوان حکیمانه توسط مقام معظم رهبری، مناطق مختلف کشور حتی حوزه‌های کم‌برخوردار با شتاب فراوانی در مسیر توسعه قرار گرفتند.
فرماندار اشنویه با اظهار به تحرکات اخیر دشمنان در مرزهای کشور، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اینکه چهره نظام را در کشور مخدوش کنند اعضای گروهک تروریستی پژاک را در مناطق مرزی ما به‌کار گرفته‌اند ولی با اعمال تدابیر کارگشا و سیاست‌گذاری مناسب، مناطق مرزی در آینده نزدیک از وجود اشرار پاکسازی می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول