اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز رخ داد؛

سانحه رانندگی باز هم در جاده مهدیشهر

خبرگزاری فارس: محور سمنان به مهدیشهر امروز نیز شاهد سانحه رانندگی بین دو دستگاه خودرو بود.

سانحه رانندگی باز هم در جاده مهدیشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، طی تماس با سامانه 125 اعلام شد که در کیلومتر 15 محور سمنان به مهدیشهر تصادفی بین دو خودروی پراید و پژو پارس رخ داده است.
ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله اکیپ عملیاتی ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.
کوروش حصیرباف، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه پراید با شدت به یک دستگاه پژو پارس از روبه‌رو برخورد می‏کند که طی آن راننده خودرو پراید در داخل ماشین محبوس شده بود.
وی تصریح کرد: نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی سریعاً عملیات ایمن‌سازی را آغاز کرده و با قطع برق باطری خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن، از بروز آتش‏سوزی احتمالی پیشگیری کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: ماموران آتش‏نشانی با تثبیت فیزیکی خودرو و استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات جاده‌ای، عملیات رهاسازی را آغاز کردند.
حصیرباف افزود: آنها راننده پراید را که از ناحیه پا در زیر پدال و داشبورد گیر کرده بود، با کم‏ترین آسیب دیدگی بیرون آوردند و جهت اعزام به مرکز درمانی منتقل کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بیان کرد: متاسفانه به بیان دلیل حادثه فوق هر دو راننده خودرو به شدت مجروح شده و به خودروها نیز خسارات مالی وارد شد.
لازم به ذکر است؛ دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان ذی‏ربط در حال بررسی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول