اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 روز گذشته؛

18 تصادف منجر به فوت در اردبیل رخ داده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در چهار روز گذشته 18 تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان اردبیل رخ داده که اغلب آنها بر اثر واژگونی خودرو بوده است.

18 تصادف منجر به فوت در اردبیل رخ داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری صبح امروز در جلسه کار گروه گردشگری اردبیل از ترافیک و شلوغی تردد در محورهای اصلی استان به ویژه محور نیر – تبریز و اردبیل به سمت آستارا و بالعکس در روزهای گذشته خبر داد.
وی بیان داشت: در چند روز گذشته در اکثر محورهای گردشگری استان اردبیل با تراکم شدید مسافرت‌ها و تردد مواجه بودیم.
رئیس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: با آغاز تعطیلات نیمه دوم تابستان پلیس راه کلیه نیروهای خود را برای استقرار در جاده‌های مواصلاتی بسیج کرده تا از بروز هرگونه حادثه ناگوار در حد امکان جلوگیری کرده و امکان تردد سهل و مسافرت ایمن را فراهم کند.
وی از استقرار تیم‌های گشت خودرویی، موتوری و پیاده در نقاط حادثه‌خیز و محورهای اصلی در روزهای گذشته خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اغلب تصادفات در جاده‌های دارای پیچ خطرناک و حادثه‌خیز رخ داده از اداره راه و ترابری انتظار داریم اصلاح نقاط حادثه‌خیز را در اولویت قرار دهد.
این مسئول تصریح کرد: اغلب تصادفات چند روز گذشته در مسیر پیچ خطرناک برک‌چایی در محور گرمی رضی رخ داده، که با توجه به خطرناک بودن این پیچ استدعای عاجز داریم این مسیر اصلاح شود.
وی افزود: پلیس راه به صور شبانه‌روزی با تمام ظرفیت و توان خود در محورهای اصلی حضور دارد و حتی با فراخوان نیروهای کمکی از سایر نقاط تلاش می‌کند تصادفات به حداقل برسد در حالی که عامل انسانی به ویژه سرعت غیر مجاز از علل اصلی تصادفات و تخلفات رانندگی است.
ظهیری به ترافیک سنگین 15 کیلومتری در ورودی تونل نمین به سمت آستارا اشاره کرد و گفت: اغلب خودروهای ورودی به استان اردبیل در این محور با چهار ساعت تاخیر مواجه شدند که این امر به دلیل ترافیک سنگین ورودی تونل از سمت نمین به آستارا و از تونل به سمت اردبیل بوده که برای رفع این معضل پیشنهاد می‌کنیم این تونل دو بانده شود تا رفت و برگشت با سهولت انجام شود.
وی در پایان اظهار داشت: برای روان‌سازی ترافیک در این مسیر روز جمعه مجبور شدیم چهار بار این مسیر را یک طرفه اعلام کنیم تا بار تردد تونل تخلیه شود ولی همچنان به نظر می‌رسد در این مسیر با مشکل سنگینی ترافیک مواجه شویم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول