اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قاینات:

جشنواره رضوی تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشنواره فرهنگ و هنر رضوی تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران است، گفت: یکی از نمودهای بارز ولایت‌پذیری ملت ایران اعتقاد راسخ به ائمه‌ اطهار است.

جشنواره رضوی تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی صبح امروز در جمع مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره فرهنگ و هنر رضوی تجلی ولایت‌پذیری شیعه در جامعه است و به کمک آن می‌توان ائمه را به عنوان شخصیت‌های اسوه در جهان معرفی کرد.
وی افزود: جشنواره فرهنگ و هنر رضوی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های شاخص فرهنگی کشور است و موجب پویایی فرهنگ و هنر شده و آن را از رکود و نمودگی دور می‌کند.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای فرهنگی مستقیم‌ترین اثر جشنواره بر فرهنگ کشور است، گفت: با برگزاری این جشنواره توجه آحاد جامعه به مطالعه و بررسی زندگی امام رضا(ع) بیشتر می‌شود.
قربانی با اشاره به متنوع بودن بخش‌های این جشنواره، گفت: این جشنواره می‌تواند در قالب بسیار زیبایی فرهنگ و علم رضوی را با هم ترکیب و به مردم معرفی کند.
وی افزود: هنرمندانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند باید در ارائه آثار خود به معرفی شخصیت‌ علمی و فرهنگی امام رضا(ع) بپردازند.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم تمرکز جشنواره در یک مکان خاص و برگزاری نمایشگاه‌های سیار و شهرستانی کردن جشنواره از جمله راهکارهای تقویت بعد تأثیرگذاری و ماندگاری جشنواره است.
قربانی خاطرنشان کرد: بین‌المللی کردن جشنواره امام رضا(ع) می‌تواند یکی از مؤثرترین عوامل ترویج اسلام در منطقه باشد چرا که ائمه بر حق هستند و اگر انسان حق را به خوبی معرفی کند قلب همه انسان‌های مشتاق به سمت آن گرایش پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: از آنجا که اهل بیت(ع) در زندگی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه ما نقش بسیار مؤثری دارند و دارای آثار و برکات فراوانی در زندگی ما هستند باید گفت: برگزاری چنین جشنواره‏ ای می‌تواند آثار بسیار خوبی به دنبال داشته باشد.
 قربانی یادآور شد: از آنجا که اطلاع‌رسانی و تبلیغات ثابت کرده که می‏تواند در آگاهی دادن به مردم مؤثر باشد در این راستا رسانه‏های دسته جمعی و گروهی نقش مهمی را ایفا می‏کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول