اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اطعام 14 هزار محروم طبسی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال حدود 14 هزار نفر از مردم محروم و نیازمند شهرستان طبس اطعام شدند.

اطعام 14 هزار محروم طبسی
احمد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس با گرامیداشت شب‌های قدر اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس در ایام ماه رمضان اقدام به اطعام محرومان و نیازمندان می‌کند.
وی ادامه داد: بر این اساس در ایام ماه مبارک رمضان امسال حدود 14 هزار نفر از مردم محروم و نیازمند طبس به‌وسیله این کمیته و با همکاری بسیار خوب خیران، ادارات و موسسات خیریه اطعام شدند.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس بیان کرد: مجموع ارزش یا هزینه‌های اطعام در ماه مبارک رمضان امسال در طبس تا پایان این ماه به مبلغ 525 میلیون ریال خواهد رسید.
وی افزود: علاوه بر این از طریق توزیع بیش از سه هزار عدد کیسه «همیان مولا» بین مردم نوع‌دوست طبسی، کمک‌های جنسی مردم در ماه مبارک رمضان جمع‌آوری شده که هم‌اکنون این کمک‌ها در بین اقشار نیازمند منطقه در حال توزیع است.
رفیعی گفت: همچنین به‌وسیله کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس بالغ بر 88 میلیون ریال وجه نقد از محل مشارکت مردمی جمع‌آوری شده است.
وی بیان کرد: همه ساله به لطف خداوند متعال و تلاش، همفکری، هدایت‌ها و حمایت‌های مردم معتقد و ولایت‌مدار و مسئولان طبس، رشد خوبی را در تعداد اطعام محرومان این شهرستان نسبت به سال‌های قبل شاهد هستیم.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان طبس اضافه کرد: در سال جاری نیز به حول و قوه الهی مشارکت مردم افزایش قابل‌توجهی داشته است به گونه‌ای که مبلغ 360 میلیون ریال مشارکت مردم در سال گذشته با 45 درصد افزایش به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.
وی از مردم فهیم شهرستان طبس خواست تا در یک مشارکت همگانی، با ارائه طرح‌ها و ایده‌های برتر در زمینه جذب کمک‌های مردمی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان را یاری کنند تا بتوان سفره‌های بیشتری را پیش روی نیازمندان و مستمندان گستراند که به‌طور قطع شادی دل محرومان و رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول