اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هلال احمر طبس صورت می‌گیرد؛

توزیع 200 سبد غذایی بین نیازمندان طبسی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در لیالی پربرکت قدر تعداد 200 سبد غذایی به‌وسیله این جمعیت بین نیازمندان طبسی توزیع می‌شود.

توزیع 200 سبد غذایی بین نیازمندان طبسی
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حسینعلی فخاری صبح امروز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از سه سازمان داوطلبان، جوانان و امداد تشکیل شده است که داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان طبس همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان اقداماتی را برای کمک به نیازمندان و مستمندان منطقه انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: در سال جاری با تمهیدات اندیشیده شده، قبل از آغاز ماه مبارک رمضان قبض‌هایی برای کمک مالی مردم برای اطعام نیازمندان در ماه رمضان توزیع شد که بر این اساس در مجموع مبلغ 38 میلیون ریال از سوی داوطلبان و خیران کمک شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس بیان کرد: در این راستا تعداد 120 نفر از خانواده‌های نیازمند و فاقد سرپرست تحت پوشش بهزیستی طبس در محل این جمعیت اطعام شدند.
وی افزود: علاوه بر این جمعیت هلال احمر شهرستان طبس در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح همای رحمت، اقدام به تهیه تعداد 200 سبد غذایی شامل روغن، برنج، ماکارونی، تن ماهی، چای و قند به ارزش هر سبد 200 هزار ریال کرده است که این سبدها در شب‌های قدر بین نیازمندان و مستمندان توزیع می‌شود.
فخاری در بخش دیگری از سخنان خود درباره کمک به مردم قحطی‌زده کشور سومالی نیز گفت: جمعیت هلال احمر به تبعیت از مقام معظم رهبری، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم برای قحطی‌زدگان سومالی اقدام کرده که تاکنون در این زمینه مبلغ 50 میلیون ریال از مردم شهرستان طبس به‌وسیله این جمعیت جمع‌آوری و به حساب مربوطه واریز شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول