اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

صدور کارت سلامت برای خادمان در مازنداران

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کارت سلامت برای خادمان اماکن مذهبی در مازندران صادر شد.

صدور کارت سلامت برای خادمان در مازنداران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حسین جلاهی با اشاره به اینکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همزمان با سراسر کشور این اقدام را انجام داده است، تصریح کرد: این کارت با انجام معاینه‌های پزشکی برای خادمان اماکن مذهبی صادر شده است.
وی با اشاره به برگزاری 27 جلسه هماهنگی با مسئولان اماکن مذهبی شامل مساجد و حسینیه‌ها در زمان یاد شده، افزود: 4 هزار و 940 مسجد، تکیه، حسینیه و امامزاده در مازندران وجود دارند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران توجه به مسائل بهداشتی در اماکن عمومی و به ویژه مذهبی را در ایام خاصی از سال به دلیل حضور بیش از حد مردم در این اماکن ضروری خواند و ادامه داد: به همین منظور 2 هزار و 636 بازدید بهداشتی از مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها انجام شد.
وی با اعلام اینکه 550 جلسه آموزشی نیز برای خادمان برگزار شد، گفت: در همین راستا 318 کارت معاینه پزشکی نیز برای خادمان صادر شد.
جلاهی از توزیع 207 لیتر مواد گندزدایی در این اماکن خبر داد و اظهار داشت: 7 هزار و 303 بسته آموزشی بهداشتی نیز در این بخش توزیع شد.
وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور یک کارشناس بهداشتی در جلسه هماهنگی این سازمان با روحانیون یادآور شد: جلسات شوراهای بهداشت نمازگزاران نیز به صورت ویژه در این ایام برای رفع مشکلات بهداشتی اماکن متبرکه انجام شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان شرکت در بهداشتی کردن آبدارخانه‌های مساجد را از دیگر اقدامات این معاونت در دهه غبارروبی مساجد برشمرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول