اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان تهران:

ساخت ورزشگاه دماوند معطل اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان تهران گفت: احداث ورزشگاه شهرستان دماوند معطل اختصاص اعتبار است.

ساخت ورزشگاه دماوند معطل اعتبار است
سیدرضا افتخاری در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: تربیت بدنی استان تهران و شهرستان دماوند در صورت اختصاص اعتبار اقدامات اجرایی خود برای احداث ورزشگاه شهرستان دماوند را آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به طرح تکمیل ورزشگاه فیروزکوه نیز عنوان کرد: ورزشگاه شهرستان فیروزکوه نیز با اختصاص اعتبار در حال اجرای طرح ساخت محل استقرار تماشاگران است.
افتخاری با اشاره به رشد جمعیت در شهرستان دماوند یادآور شد: مناطقی همچون مهرآباد در شهرستان دماوند خواسته یا ناخواسته با افزایش جمعیت مواجه خواهند شد.
مدیرکل تربیت بدنی استان تهران تصریح کرد: طرح‌های در حال احداث مسکن مهر از جمله دلایل این افنجار جمعیتی در مناطق مختلف شهرستان دماوند شمرده می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های ورزشی پیش از حضور جمعیت خاطرنشان کرد: حضور این جمعیت کثیر ضرورت ایجاد فضاهای ورزشی در راستای توسعه فرهنگ را بیش از پیش گوشزد می‌سازد.
افتخاری ادامه داد: از این رو مجموعه تربیت بدنی استان تهران با پیش‏بینی انفجار جمعیتی در منطقه مهرآباد نسبت به ایجاد سالن ورزشی در این خطه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
مدیرکل تربیت بدنی استان تهران جانمایی این سالن ورزشی را امری مهم دانست و افزود: در زمینه جانمایی محل احداث این سالن ورزشی باید دقت کافی وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: یک جانمایی مناسب می‌تواند شرایط دسترسی تمام سکنه به این فضای ورزشی و خالی نماندن آن را فراهم آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول