اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

ساخت اماکن ورزشی استاندارد باید با جدیت پیگیری ‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی ساخت اماکن ورزشی استاندارد و زیبا را در بالا رفتن سرانه‌ ورزشی عامل مهم برای ارتقای ورزش استان دانست که با جدیت باید دنبال شود.

ساخت اماکن ورزشی استاندارد باید با جدیت پیگیری ‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، احمد علرضا بیگی در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان عجب‌شیر اظهار داشت: کسب عناوین و مدال‌های قهرمانی در دو سال اخیر روند رو به رشد بسیار خوبی را برای ورزش و تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی ترسیم کرده و در تمام شاخص‌ها با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است.
وی گفت: کسب مدال‌های طلای رقابت‌های کاراته، کشتی و به خصوص تکواندو و شکستن رکورد 40 ساله سلطه کره‌ای‌ها در تکواندو جهان با مدال‌های طلایی یوسف کرمی و فرزاد عبداللهی دلاوران‌مردان میانه‌ای و درخشش تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و شهرداری در لیگ برتر فوتبال و تلاش سایر تیم‌ها برای رسیدن به جایگاه رفیع را می‌توان نشانه‌هایی از بازگشت دوباره ورزش پرفروغ آذربایجان‌شرقی به جمع استان‌های برتر کشور دانست.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین ساخت اماکن ورزشی استاندارد و زیبا و بالا رفتن سرانه‌ ورزشی را عامل مهم دیگری در ارتقا ورزش استان دانست.
بیگی، ساخت سالن اختصاصی بانوان در عجب‌شیر را گامی مهم برای سلامتی جامعه دانست و گفت: بانوان همواره نقش مهم و کلیدی در اصلاح و تعالی جامعه بر عهده دارند و ورزش عاملی مهم برای سلامتی روحی و جسمی بانوان دارد و برای ارتقاءی این سلامتی از هیچ کوشش و تلاشی نباید دریغ کرد.
وی افزود: بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی دارند و در بخش قهرمانی نیز بانوان ایران اسلامی با حجاب یک زن مسلمان همواره در میادین جهانی افتخارآفرین بوده و بارها پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورده‌اند.
در ادامه افتتاح‌های پروژه‌های عمرانی ورزشی در آذربایجان‌شرقی با حضور احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان عجب‌شیر با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و 450 متر مربع از محل اعتبارات ملی افتتاح شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول