اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان:

روحانیان در امور ورزشی نیز الگوی مردم شوند

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: ‌اگر خود روحانیونی که به امر ورزش مردم را سوق می‌دهند، زمان خاصی را برای تمرینات ورزشی اختصاص دهند‌ اثرگذاری حرف آنها در توسعه ورزش همگانی بین عموم مردم بسیار قوی‌تر می‌شود.

روحانیان در امور ورزشی نیز الگوی مردم شوند
رسول نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور حتم در هر جامعه‌ای الگوهای ورزش وجود دارد که باید به عنوان یک امر بسیار مهم به آنها نگاه کرد.
وی که سمت مشاوره و برنامه‌ریز مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان را نیز بر عهده دارد، افزود: ورزش یکی از اصول زندگی رهبر معظم انقلاب است که این مورد برای همه مردم  از جمله علمای دینی و طلاب حوزه‌های علمیه باید یک سرمشق فوق‌العاده باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد نائین بیان داشت: یکی از مسائلی که رهبر فرزانه انقلاب که در برنامه‌های نورزی هر سال از جمله سال 1390 در کنار مطرح کردن مسائل کلیدی نظام بر آن تاکید زیادی دارند، ‌ورزش همگانی است که نشان‌دهنده حساسیت این مورد برای ایجاد سلامتی در سطح کشور است.
وی در مورد همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت و نقش روحانیت در پیشرفت ورزش همگانی در سطح استان اصفهان تاکید کرد: به طور حتم در صورتی که خود روحانیونی که وظیفه تبلیغ ورزش همگانی را به وسیله احادیث و روایات بر عهده دارند، ‌اگر خود نیز به مقوله ورزش بپردازند و زمان خاصی را برای تمرینات ورزشی اختصاص دهند‌ اثرگذاری حرف آنها در توسعه ورزش همگانی بین عموم مردم بسیار قوی‌تر می‌شود.
نظری اضافه کرد: با الگو قرار دادن برنامه‌های ورزشی رهبر معظم انقلاب که مشغله کاری ایشان قابل مقایسه با دولت مردان و سایر مردم جامعه نیست و همچنین استفاده حضرت آقا از لباس روحانیت در هنگام کوهنوردی و کوه‌پیمایی در کنار اعتقادات مذهبی و اسلامی که در تار و پود مردم ایران ریشه دوانده است، می‌توان به این نتیجه رسید که دولت مردان ایران در عین حال که از عموم مردم جداشدنی نیستند بهترین الگو برای آنها در همه زمینه‌ها از جمله ورزش همگانی هستند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نائین ادامه داد: از دیگر الگوهای ورزشی استان اصفهان آیت الله مظاهری هستند که به امر پیاده‌‌روی اهتمام کامل دارند و بسیاری از مردم برای در کنار ایشان قرار گرفتن ورزش پیاده‌روی را سر لوحه کاری خود قرار داده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول