اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رونق کسب و کار مددجویان؛

طرح‌های اشتغال مددجویان کهگیلویه و بویراحمد بیمه شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیمه ‌شدن طرح‌های اشتغال مددجویان امداد در این استان را ضروری دانست و گفت: لازم است که همه طرح‌های خوداشتغالی در کهگیلویه و بویراحمد بیمه شوند.

طرح‌های اشتغال مددجویان کهگیلویه و بویراحمد بیمه شوند
عبدالمجید فرهادی در حاشیه مراسم اطعام مددجویان روستای کریک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: به منظور پیشبرد اهداف کمیته امداد، اجرای طرح بیمه اشتغال می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی در رونق و توسعه بخش اشتغال مددجویان شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیاست اشتغال‌زایی در این نهاد مقدس یک سیاست پایه و راه‌حل دائمی برای کاهش نیازهای مددجویان بوده که در اهم برنامه‌های کمیته امداد این استان قرار دارد.
وی با بیان این‌که بخش خصوصی توان و نیروی فراوانی برای کمک به سیاست‌های امداد دارد، تصریح کرد: استفاده از توان و تخصص بخش خصوصی به‌ویژه ناظرین طرح‌های اشتغال ضروری بوده که لازم است مسئولان مربوطه در معاونت خودکفایی و اشتغال از توان فکری و برنامه‌ریزی نیروهای خلاق در بخش خصوصی بیشتر استفاده کنند.
فرهادی، با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور بیان داشت: تعامل همکاران امداد در حوزه اشتغال با سایر بخش‌ها و واحدهای درون و بیرون از مجموعه کمیته امداد این استان یک ضرورت بوده که در این میان همکاری و تعامل با بانک‌های عامل، کمیته امداد مرکز و اطلاع‌رسانی به‌موقع اهمیت بیشتری دارند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، الکترونیکی کردن مجموعه فعالیت‌های حوزه اشتغال و خودکفایی را نیاز فوری این بخش دانست و افزود: این مهم می‌تواند نقش موثری در نظم و سرعت‌ بخشی به انجام امور محوله داشته باشد.
فرهادی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به موضوع بیمه طرح‌های اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: لازم است به منظور تداوم، حمایت و کاهش ریسک در طرح‌های اشتغال و خودکفایی، همه طرح‌های اجرا شده و در حال اجرا در این استان بیمه تامین اجتماعی شوند تا انگیزه مجریان این طرح‌ها افزایش یابد.
وی توسعه طرح‌های مشاغل خانگی را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد خواند و تاکید کرد: حوزه اشتغال باید توسعه مشاغل خانگی را با جدیت پیگیری کرده و از همه توان و نیروی خود برای ایجاد شغل و فضای کسب و کار بهره گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم به منظور افزایش آگاهی و تشویق مددجویان به اجرای طرح‌های اشتغالزا یکی از رسالت‌های مهم معاونت اشتغال و خودکفایی بوده که زمینه اجرای این طرح‌ها را در این استان فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول