اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق مهر امام رضا صورت گرفت؛

اشتغالزایی برای 143 نفر در سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: مسئولان از محل صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات به 143 نفر برای ایجاد فرصت‌های شغلی پرداخت کردند.

اشتغالزایی برای 143 نفر در سردشت
ذبیح‌الله کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار داشت: از شهریور 89 تا شهریور سال جاری برای این تعداد از جوانان به‌ وسیله پرداخت تسهیلات بانکی به میزان 9 میلیارد و 845 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع)، فرصت‌های شغلی مناسب فراهم شد.
وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی هزینه می‌شود، افزود: در مناطق روستایی نیز برای 22 نفر با اعتباری به میزان یک میلیارد و 540 میلیون ریال امکان اشتغال در زمینه‌های مختلف فراهم شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح کارخانه تولید بتن به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری به مبلغ 13 میلیارد ریال احداث شده است.
کاظمی در ادامه یادآور شد: حدود 8 میلیارد ریال مبلغ تخصیص یافته برای احداث این کارخانه در قالب تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بانک‌های عامل پرداخت شد همچنین 5 میلیارد ریال نیز سرمایه شخصی فرد است.
این مسئول در ادامه با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان با احداث این کارخانه، اضافه کرد: با احداث این کارخانه برای 13 نفر به طور مستقیم و برای 25 نیز به‌ طور غیرمستقیم فرصت اشتغال فراهم شد.
وی با بیان اینکه هفته جاری مخزن آب طرح مسکن مهر کلنگ‌زنی شد، اضافه کرد: در این شهرستان همگام با سایر مناطق آذربایجان غربی طرح مسکن مهر برای اقشار کم‌درآمد جامعه احداث می‌شود، بر این ‌اساس عملیات اجرایی برای آبرسانی به واحدهای مسکونی مهر آغاز شد.
فرماندار سردشت با تبریک به دولتمردان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: در این هفته فرصت مناسبی به دست آمده است تا خدمات صورت گرفته در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب به مردم منتقل شود همچنین در این روزها باید ابعاد شخصیتی افراد برجسته نظام از جمله شهید باهنر و رجایی مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول