اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوکان:

1021 بوکانی صاحب مسکن شدند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوکان گفت: یک هزار و 21 نفر از اهالی روستاهای بوکان صاحب مسکن شدند.

1021 بوکانی صاحب مسکن شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، سجاد رضایار ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست احداث اظهار داشت: از بدو تأسیس بنیاد مسکن در این شهرستان و با رعایت و اجرای مقررات ملی ساختمان و مقاوم در برابر سوانح طبیعی مانند زلزله با مشارکت بانک‌ها و مردم این حرکت آغاز شده است و تاکنون یک هزار و 21 نفر از اهالی 176 روستای شهرستان بوکان با بهره‌گیری از تسهیلات مسکن بنیاد مسکن صاحب مسکن شده‌اند.
وی ارتقا کیفیت و افزایش سطح ایمنی واحدهای مسکونی برابر سوانح غیرمترقبه با رعایت اصول ساخت‌وساز در روستاها، تغییر فضای زندگی روستایی از محیط غیربهداشتی به محیط سرزنده، شاداب، جذاب و زیبا، ایجاد انگیزه ماندگاری روستاییان و عدم مهاجرت به شهرها، کاهش پدیده حاشیه‌نشینی در شهرها، بهینه‌سازی در مصرف انرژی، ممانعت از ساخت‌وسازهای بی رویه و غیراصولی  و در نهایت توسعه پایدار روستاها را از مزایای مهم اجرای این طرح برشمرد.
فرماندار بوکان هم گفت: ماموریت و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای رفع مشکلات محرومان اجرا می‌شود.
حسن عباسی با تقدیراز اقدامات موثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی از اهالی این روستا خواست تا با استفاده از تسهیلات کم‌بهره و مناسب این بنیاد خانه‌های خود را نوسازی و مقاوم‌سازی کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای نوسازی و بهسازی اماکن روستایی، افزود: بنیاد مسکن در روستاها و شهرها با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به منظور ساخت مسکن مناسب، اجرای طرح‌های هادی در روستاها، صدور سند مالکیت برای اماکن روستایی و واگذاری زمین در روستاها خدمات ارزنده‌ای را تا کنون ارائه کرده است.
به گفته این مسئول در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران و مدیران خدمتگزار امروز شاهد بیشترین سطح خدمات‌رسانی به محرومان هستیم و تمام این خدمات از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم قدرشناس است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول