اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن استان اصفهان؛

کاهش قیمت مسکن مهر کاشان قطعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان از کاهش یک میلیون و 850 هزار تومانی برای هر یک از متقاضیان مسکن مهر کاشان خبر داد.

کاهش قیمت مسکن مهر کاشان قطعی است
محمود محمودزاده امروز در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اتحادیه برای آماده‌سازی بخشی از اراضی طرح مسکن مهر کاشان که متعلق به دولت است هزینه کرد که با کم شدن تعداد اعضا، هزینه انجام شده به اتحادیه برگشت داده شد. 
وی با اشاره به وجود برخی عیوب طرح مسکن مهر افزود: هر چند طرح مسکن مهر محاسبات زیادی دارد اما وجود عیوب را نیز نمی‌توان کتمان کرد و تلاش ما نیز برای رفع عیوب احتمالی است ضمن اینکه طبیعی است مناطق نوساز در ابتدا با یکسری مشکلات دست به گریبان باشند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز عملیات زیرساخت‌های مسکن مهر کاشان تصریح کرد: با اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار توسط وزیر مسکن و شهرسازی عملیات احداث مدرسه شهرک خاتم‌الانبیای کاشان آغاز شده ‌است.
به گفته وی عملیات احداث مرکز درمانی مسکن مهر کاشان توسط خیر آغاز شده و در مرحله فنداسیون و نصب ستون‌ها است.
محمودزاده خاطرنشان کرد: با واگذاری مرکز ایستگاه آتش‌نشانی شهرک خاتم‌الانبیا به شهرداری کاشان عملیات تأسیس این مرکز آغاز شده‌است.
وی شهرک خاتم‌الانبیا محل اجرای طرح مسکن مهر کاشان را یکی از مرغوب‌ترین زمین‌های این شهرستان دانست و یادآور شد: این شهرک به لحاظ مرغوبیت زمین، چشم‌انداز شهری، دسترسی به بزرگراه کاشان – اصفهان - قم - تهران، در بهترین موقعیت جغرافیایی شهرستان کاشان قرار دارد.
محمودزاده اضافه کرد: شهرک خانم‌الانبیای کاشان تا دو سال قبل بیابان برهوتی بود که امروز با اجرای نزدیک به 6 هزار واحد طرح مسکن مهر در این نقطه از کاشان تبدیل به یکی از بهترین نقاط این شهرستان شده‌ است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان در ادامه از شکسته شدن رکورد احداث مسکن در این ‌استان اظهار داشت: تا قبل از اجرای طرح مسکن مهر در کل استان اصفهان 14 هزار و 500 واحد مسکن استیجاری و مشارکتی احداث شده بود و اکنون بعد از گذشت دو سال از اجرای طرح مسکن مهر در استان اصفهان 145 هزار واحد مسکن در حال احداث است.
وی با اشاره به اینکه سایت مسکن مهر کاشان به عنوان پایلوت افتتاح مسکن مهر استان اصفهان در شهریورماه سال جاری است گفت: تا پایان ماه جاری 20 هزار و 33 واحد مسکن مهر در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول