اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای شهری مازندران خبر داد:

آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران از آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر فریدونکنار خبر داد.

آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران،250 خانوار شهرک فرزاد شهر فریدونکنار از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به شهرک فرزادشهر فریدونکنار با اشاره به اینکه وظیفه هر نظام و دولتی ایجاد امنیت و ارائه خدمت بی‌منت به مردم است، بیان داشت: حکومت ما حکومت مردمی است و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود باید با مشارکت مردم انجام می‌شود و این جای بس خوشحالی است.
محمدعلی پیشنمازی از تلاش همکاران آبفای مازندران به‌خاطر اجرای این پروژه آبرسانی تقدیر و خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی در شرکت آب و فاضلاب مازندران به بهره‌برداری رسیده که نتیجه تلاش، همدلی و تعامل مدیران آب و فاضلاب با مسئولان شهری است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تأمین آب آشامیدنی این شهرک است، گفت: این طرح با هزینه‌ای بیش از یک هزار و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
محمدتقی حسین‌زاده از اجرای 900 متر خط انتقال به قطر 250 میلی متر و اجرای یک هزار و 500 متر شبکه داخلی آبرسانی برای این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه 250 خانوار این شهرک از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه آبرسانی به شهرک فرزادشهر از طریق چاه سطحی موجود در این شرکت تأمین می‌شد، اظهار داشت: با وصل شدن سیستم آبرسانی این شهرک به آب شهری مشکل کمبود و آلودگی آب شرب این منطقه برطرف شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران تصریح کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر با اجرای شبکه‌ای به‌طول سه کیلومتر جابجایی خط انتقال 500 میلی متری آب به‌طول 2 هزار و 750 متر و اصلاح شبکه فرسوده به طول سه کیلومتر از اقداماتی است که در سال 90 در شهرستان فریدونکنار به اجرا درمی‌آید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول