اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

حضور بیش از 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور بیش از یک هزار و 100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد.

حضور بیش از 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید نورالله موسوینیا در نشست با مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی دشتستان اظهار داشت: کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در واقع به عنوان جهادگران قرارگاه فرهنگی استان هستند و لازم است که دارای اطلاعات کافی و وافی از حوزه کاری خود بوده تا بتوانند تاثیر بیشتر و موثرتری داشته باشند.
وی افزود: دشمن برای انحراف جوانان این مرز و بوم برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده و هزینه زیادی نیز صرف کرده و ضروری است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی نسبت به جذب جوانان اقدام کنیم تا توطئه دشمنان خنثی شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور بیش از یک هزار 100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 140 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در سطح این استان فعال هستند که از این تعداد 712 هیئت مربوط به برادران و 428 هیئت مربوط به خواهران است.
موسوینیا تصریح کرد: ساماندهی هیئت‌های مذهبی و تقویت این هیئت‌ها و سایر تشکل‌های دینی و انجمن‌ها و موسسات قرآنی با جدیت توسط اداره کل تبلیغات استان بوشهر دنبال میشود و انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به عملکرد چند ماه اخیر این سازمان بیان داشت: با حضور در استان و پس از مطالعه دقیق بیش از چهار ماه بر عملکرد این اداره در سطح استان نتایج بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم و امیدواریم با توفیق الهی و مساعدت شما همکاران شاهد تحولی اساسی در سطح استان و در مجموعه اداره تبلیغات اسلامی باشیم.
وی اذعان داشت: تقویت روحیه اعتماد به نفس در میان کارکنان اداره، انس و الفت دوستانه همراه با دقت و جدیت در انجام امور اداری از مهم‌ترین شاخصه‌ها و برنامه‌هایی بوده که در اولویت کاری قرار داشته و در این زمینه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
موسوینیا گفت: امید به آینده روشن، پرهیز از پرداختن به موضوعات غیر ضروری و تسریع در امور محوله نیز از دیگر موارد و موضوعاتی بوده که پیگیر آن هستیم و انتظار داریم با همکاری همه کارکنان بتوانیم این امور را محقق کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز ضمن بیان گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره در نیمه نخست سال جاری اظهار داشت: با روحیه بالایی که در میان همکاران این اداره به چشم میخورد انتظارات و فعالیت‌های مربوطه با سرعت و دقت بالایی در حال انجام است.
حجت‌الاسلام سید علیپناه محمودینیا افزود: باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی دشتستان اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
در ادامه این نشست نیز کارکنان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان به طور جداگانه نظرات و پیشنهادات مختلف خود را به منظور پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه ارائه دادند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول