اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر مصوبه ممنوعیت ادامه تحصیل کارکنان صورت گرفت؛

اعتراض کارکنان دانشگاه آزاد بوشهر به مصوبه جدید

خبرگزاری فارس: کارکنان دانشگاه آزاد بوشهر در نامه‌ای اعتراض آمیز به جاسبی رئیس دانشگاه آزاد نسبت به مصوبه جدید مبنی بر ممنوعیت ادامه تحصیل کارکنان دانشگاه آزاد اعتراض کردند.

اعتراض کارکنان دانشگاه آزاد بوشهر به مصوبه جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در نامه‌‌ای که شماری از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خطاب به رئیس دانشگاه آزاد نوشته‌اند آمده است: در ماه مبارک رمضان، ماهی که ضیافت الله نامگذاری شده دانشگاه آزاد کشور کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد را از سفره تحصیل بازداشته و در بخشنامه‌ای عجیب به تمام واحدهای کشور اعلام کرده که کارکنان دانشگاه حق ادامه تحصیل ندارند.
در ادامه این نامه اعتراض آمیز آمده است: جناب آقای دکتر جاسبی ریاست محترم دانشگاه آزاد براستی چگونه این بخشنامه را امضا کردید؟ آیا به هنگام امضا این بخشنامه متوجه بودید که شما مصدر یک آکادمی و دانشگاه بزرگ را به همراه دارید و این امضا بر خلاف عنوان و مصدری است که مسئولیت خطیر آن را به یدک میکشید.
کارکنان معترض دانشگاه آزاد بوشهر در ادامه نامه خود آورده‌اند: در تمام جهان هستی تمام بشر از حق تحصیل برخوردارند و هیچ دولت و یا نهادی حق محرومیت افراد را ندارد و این موضوع در قانون اساسی ایران نیز به‌صورت شفاف تصریح شده است، همچنین پیامبر بزرگ اسلام(ص) دانشجویی را مهم و با ارزش برشمرده تا آنجا که فرموده" ز گهواره تا گور دانش بجوی".
دراین نامه آمده است: به‌راستی شما چگونه جویندگی دانش را برای برخی از افراد منع کرده‌اید؟ آیا مسئولیت شما باید تسهیل امور کارکنان دانشگاه باشد و یا اینکه ایجاد مانع در کسب دانش و ارتقا سطح علمی آنان؟
در پایان این نامه آمده است: ما جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ضمن ابراز تاسف از صدور چنین بخشنامه‌ای امیدواریم که هر چه زودتر نسبت به احقاق حق ما و همکارانمان اقدام شود و دانشگاه آزاد مکانی برای تحصیل علم ز گهواره تا گور برای تمام شهروندان ایران باشد.
لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال بخشنامه‌ای در تاریخ 26 مرداد ماه امسال که به امضای عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد رسیده، تحصیل کارکنان دانشگاه آزاد همزمان با اشتغال در واحدهای این دانشگاه را ممنوع اعلام کرده و مصوب شده چنانچه کارمندی بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید از خدمت در دانشگاه استعفا دهد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول