اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مراکز قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

31 مرکز قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مراکز قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 31 مرکز قرآنی با مجوز رسمی در سطح این استان فعالیت می‌کنند.

31 مرکز قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رامین قاسم‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست اتحادیه مراکز قرآنی این استان اظهار داشت: ساماندهی مراکز قرآنی، برنامه‌ریزی برنامه‌های فرآروی مراکز سال 1390، بررسی مشکلات و بررسی موضوعات تأثیرگذار بر فعالیت کانون‌های قرآنی از مهم‌ترین رویکردهای مورد بحث در این نشست است.
وی با اشاره به انتظارات از تشکل‌های غیر دولتی، گفت: تلاش همه عوامل و متولیان بر این است تا این افراد و مراکز مجریان خوبی برای برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی باشند.
قاسم‌نژاد از قرآن به عنوان بیمه‌کننده آینده خود و فرزندان یاد کرد و گفت: بسترهای مناسبی برای اقبال نسل جوان برای فراگیری قرآن فراهم شده و این فرآیند روزبه‌روز تقویت و پشتیبانی می‌شود.
رئیس هیئت مدیره مراکز قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در چند سال اخیر در حوزه حفظ و مفهوم قرآن کریم گام‌های مناسبی برداشته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت‌های نهم و دهم و سیاست‌های کلی نظام توجه به حوزه آموزش قرآنی رشد چشمگیری داشته است.
قاسم‌نژاد بیان کرد: هم‌اکنون در اقصی نقاط کشور با ایجاد و تقویت مؤسسات قرآنی، بستر خوبی برای تمایل نسل جوان برای فراگیر قرآن فراهم شده است.
وی بیان کرد: در حقیقت راه اصلی رسیدن به مقصد در حکومت دینی و اسلامی، توجه، گسترش و جاری کردن آموزه‌های دینی در جامعه است.
قاسم‌نژاد گفت: امروز اگر دشمنان انقلاب اسلامی در مواردی گامی در راستای تقابل نظام برمی‌دارند، بخش اعظم آن به فاصله‌ای که میان ما، قرآن، مفاهیم قرآنی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وجود دارد، بازگشت دارد.
وی خاطرنشان کرد: آن جایی که فرهنگ قرآنی و سیره و سنت اهل بیت (ع) جاری است و مورد توجه قرار دارد، هرگز دشمنان و معاندان نتوانسته‌اند، توفیقی به دست آورند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های قرآن در بین جوانان گفت: کسی از قرآن کریم لذت می‌برد که خدا را آنچنان که در قرآن آمده شناخته باشد.
قاسم‌نژاد افزود: نیاز ما به اصحاب قرآنی و نیروهای قرآنی از همه نیازها مهمتر است و جامعه اسلامی بهترین جامعه است که می‎توان حکومت اسلامی را در آن مشاهده کرد.
وی قرآن را نور جاودانه سعادت و الهام بخش زندگی بشر توصیف کرد و گفت: اگر نسل جوان ما با قرآن و مفاهیم آن انس گیرند آینده کشور بیمه شده و استکبار دیگر، راه نفوذی به کشورمان پیدا نخواهد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول