اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی:

استقبال از نمایشگاه قرآن مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استقبال خوب و کم نظیر مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.

استقبال از نمایشگاه قرآن مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد
سیدجواد جعفری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: مجموعه فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تلاش دارد کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن را در سال‌های آینده نیز افزایش دهد.
وی تصریح کرد: استقبال گسترده از ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد نشان می‌دهد مردم خواهان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سایر ایام سال غیر از ماه مبارک رمضان هستند و تلاش داریم در این راستا حرکت کنیم.
جعفری ادامه داد: نمایشگاه قرآن مشهد، مهم‌ترین رویداد قرآنی استان محسوب می‌شود و بنابراین تمام مسئولان شهری و استانی باید تلاش کنند این نمایشگاه در سال‌های آینده نیز با همین کیفیت برگزار شود تا بتوانیم گوشه‌ای از خواسته‌های مقام معظم رهبری را اجرا کرده باشیم.
مدیرکل ارشاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف قرآن توسط فعالان فرهنگی در زمان‌های غیر از برگزاری نمایشگاه به مخاطبان و به‌ویژه جوانان آموزش داده شود و مسئولان امر نیز می‌توانند با حمایت‌های خود در این راستا کمک کنند چون این به عنوان یک وظیفه برای تمام مسئولان به شمار می‌رود و در زمان برگزاری نمایشگاه این آموزش‌ها را از جوانان بخواهیم و نقاط ضعف را برطرف سازیم.
وی گفت: با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها به ویژه نسل جوان، خوشبختانه روزانه بیش از 20 هزار نفر از ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد بازدید کردند و این مسئولیت ما را برای برگزاری نمایشگاه در سال‌های آینده سنگین‌تر کرده است.
جعفری به برنامه‌های ارشاد خراسان رضوی اشاره و ادامه داد: افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در سال‌های آینده در اولویت برنامه‌های ارشاد قرار دارد البته برای رسیدن به این مهم تلاش و کمک تمام مسئولان استان را خواستاریم و انشاالله به رسالت خود در شناساندن قرآن به مردم عمل کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول