اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

برگزاری محافل قرآنی حیاتی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری محافل قرآنی در استان خراسان رضوی و به ‌ویژه مشهد که به عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود مهم و حیاتی است.

برگزاری محافل قرآنی حیاتی است
محمود صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: استقبال مردم مشهد از نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت قابل تقدیر و نشان می‌دهد برگزاری چنین محافل قرآن نیاز امروز جامعه است.
 وی تصریح کرد: استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه مسئولیت ما را برای برگزاری هرچه بهتر این‌گونه نمایشگاه‌ها در سال‌های آینده مشکل‌تر کرده است و بسیار خرسندیم در محافل قرآنی خدمتی را به مردم عزیز ارائه دهیم.
صلاحی افزود: قرآن زبان مشترک همه مسلمانان جهان است و با برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها باید بتوانیم مباحث کلام قرآن و اهل بیت را در زیباترین قالب‌ها برای مردم بیان کنیم و این از اهم وظایف مسئولان است.
استاندار خراسان رضوی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد:
سازمان‌ها و نهادها استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته اند و عرصه‌های زیادی برای نوآوری و شناساندن آموزه های قرآن داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز نمایشگاه را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.
صلاحی ضمن تشکر از برگزار کنندگان، غرفه‌داران و مسئولان استانی که در برپایی هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه نقش داشتند اجر اخروی را برای آنان آرزو کرد و خواستار مشارکت سازمان‌های و موسسات خصوصی بیشتر در نمایشگاه‌های آینده شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول