اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 و 14 مهرماه جاری؛

مسابقات قرآن کریم در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله شهرستانی سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم همزمان با 13 و 14 مهرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

مسابقات قرآن کریم در شهرکرد برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام شوذب شیری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی قرآن در این استان، اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در دو مقطع زیر 16 سال و بزرگسالان برگزار می‎شود.
وی افزود: در شهرکرد مرحله شهرستانی این مسابقات همزمان با 13 مهرماه ویژه خواهران و 14 مهرماه ویژه برادران در حسینیه امامیه شهرکرد برگزار می‎شود.
شیری با بیان اینکه در سال گذشته 800 نفر در این مسابقات شرکت کردند، گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز در روزهای 10 و 11 آبان‌‎ماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه شهرکرد بیان داشت: برهمین اساس علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 12 مهرماه از طریق مراجعه به ادارات اوقاف شهرستان‌ها و استان در این مسابقات ثبت‌نام کنند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های قرآن در بین جوانان، گفت: کسی از قرآن کریم لذت می‎برد که خدا را آن چنان که در قرآن آمده شناخته باشد.
شیری افزود: نیاز ما به اصحاب قرآنی و نیروهای قرآنی از همه نیازها مهمتر است و جامعه اسلامی بهترین جامعه است که می‎توان حکومت اسلامی را در آن مشاهده کرد.
وی قرآن را نور جاودانه سعادت و الهام بخش زندگی بشر توصیف کرد و گفت: اگر نسل جوان ما با قرآن و مفاهیم آن انس گیرند آینده کشور بیمه شده و استکبار دیگر، راه نفوذی به کشورمان پیدا نخواهد کرد.
شیری با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ و اعتقادات اصلاح نشوند تلاش در تمام جبهه‌ها بینتیجه است و معنا ندارد، گفت: عمل به قرآن می‎تواند به مطالبات رهبری و مردم انقلابی پاسخ دهد و با وجود مخالفت عده‌ای این کتاب و آموزه‌های آن بهترین مصداق عزت و عظمت امت اسلامی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهاجمات دشمن در عرصه فرهنگی و دینی افزود: مقابله با این تهاجمات نیازمند رجوع به مبانی قرآنی و احکام دینی است و تربیت نیروهای قرآنی نیاز ضروری جامعه امروز ماست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول