اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادیانی راد:

کارنامه تعاون در اقتصاد کشور موفق نبود

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس با تاکید بر ظرفیت‌های قابل توجه بخش تعاون در اقتصاد کشور گفت: کارنامه بخش تعاون در اقتصاد کشور موفق نبوده است.

کارنامه تعاون در اقتصاد کشور موفق نبود
علی ادیانی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که تعاونی‌ها از طریق همکاری با یکدیگر در سازمان‌های محلی، ملی، منطقه و بین‌المللی به اعضای خود به مؤثرترین طریق خدمت کرده و نهضت تعاونی را تقویت می‌کنند، بیان داشت: کارنامه بخش تعاون در مقیاس با برنامه چهارم و چشم انداز 20 ساله موفق نبوده است.
نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که انتظار ما از تلفیق سه وزارتخانه در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستیابی به اهداف برنامه‌های توسعه‌ای است، تصریح کرد: بخش تعاون باید بر اساس برنامه پنج‌ساله و سند چشم‌انداز به سهم 25 درصدی خود در اقتصاد کشور دست یابد.
ادیانی‌راد با تاکید بر تلاش مجلس به منظور تداوم فعالیت‌های پایدار اقتصادی در تعاونی‌های کشور، افزود: مجلس آمادگی دارد هر کجا خلا قانونی برای توسعه بخش تعاون وجود دارد آن را حل و فصل کند.
وی فعالیت در شرکت‌های تعاونی را در راستای اشتغالزایی قابل توجه در کشور ذکر کرد و خاطرنشان کرد: مدیریت‌های هدفمند و توانمند و با برنامه‌ریزی‌های آینده‌نگرانه راهکار مناسبی برای نقش پویاتر این بخش در اقتصاد ملی است.
نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های خالی بخش تعاون در اقتصاد کشور اذعان داشت: همراهی و همگامی دولت و مجلس و ایجاد بسترهای لازم برای حضور گسترده در میدان عمل، موجب توسعه و پویایی این بخش را فراهم خواهد آورد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول