اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قهستان تأکید کرد:

آبرسانی به روستای منند نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: بخشدار قهستان گفت: عملیات آبرسانی به روستای منند از مجتمع کلاته ملا از سال آینده آغاز می‌شود و برای تکمیل آن 500 میلیون تومان اعتبار نیازمند است.

آبرسانی به روستای منند نیازمند اعتبار است
محمد علی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: در آخرین روز از هفته دولت 5 طرح عمرانی و فرهنگی در بخش قهستان به بهره‌برداری رسید که 316 خانوار از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدن و اشتغال 52 نفر از روستائیان این بخش تثبیت شد.
وی خانه بهداشت و دهیاری روستای منند با زیر بنای 45 و 64 متر مربع، خانه عالم روستای گیت با زیر بنای 75 متر مربع و با مساحت 200 متر را از مهم‌ترین پروژه‌های بهره‌برداری شده در آخرین روز از هفته دولت در بخش قهستان برشمرد.
بخشدار قهستان اضافه کرد: همچنین در این روز بند خاکی روستای فیزیک به ظرفیت 10 هزار متر مکعب، مرمت روستای محمد آباد گیت و لوله‌گذاری آبیاری باغات روستای گیت به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
امام جمعه قهستان نیز به خبرنگار فارس گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تزکیه نفس و بندگی خداست.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی خداپرست تأکید کرد: عید فطر پاداش مومنان روزه‌دار در حسن الختامی بر یک ماه عبادت در ماه صیام  محسوب می‌شود.
وی در ادامه دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم را زمینه‌ساز آسایش و رفاه نسبی برای عموم مردم دانست و ادامه داد: دستاوردهای دولت خدمتگزار نهم و دهم در بخش‌های گوناگون آسایش و اطمینان خاطر را برای مردم به ارمغان آورده است.
امام جمعه قهستان اضافه کرد: دولت نهم و دهم در روند پرشتاب توسعه کشور خستگیناپذیر و بیوقفه در اجرای طرح‌های متعدد اقتصادی، عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه‌ریزی برای آینده کشور در تلاش است.
وی افتتاح طرح‌ها را تنها گوشه‌ای از مجموعه فعالیت‌های گسترده دولت خدمتگزار و ثمرات پر بار آن را در این بخش برشمرد و با اشاره به بخشی از دستاوردهای دولت ادامه داد: توسعه راه‌های کشور، طرح مسکن مهر، گسترش خطوط ارتباطی و مخابراتی، توسعه مجتمع‌ها و پروژه‌های آموزشی، بالا بردن سهم ایران در تولید علم و افزایش فضای علمی دانشگاه‌ها نمونه‌های ارزنده‌ای از این خدمت‌رسانی است.
خداپرست بالا بردن ضریب نفوذ بیمه‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال، مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری را جلوه‌های دیگر خدمت بی‌منت دولت عدالت محور دانست و ابراز داشت: اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها و موفقیت‌های چشمگیر در عرصه هسته‌ای از جمله دستاوردهای دولت نهم و دهم است که به صورت آشکار زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول