اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

شورای نگهبان اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شورای نگهبان به وظیفه خود عمل می‌کند و از خطاهای سنگین افراد در هر گروه نیز چشم‌پوشی نمی‌کند، گفت: شورای نگهبان در عمل به وظیفه اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد.

شورای نگهبان اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد
بهرام موحدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آرایش سیاسی جریان‌های مختلف در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه گروه‌هایی که در چارچوب نظام قرار داشته و اصول و ارکان آن را قبول دارند از هر طیف سیاسی می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و مشمول انتخاب مردم شوند.
دبیر جمعیت ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که شورای نگهبان در این انتخابات و با توجه به بحران‌آفرینی برخی از افراد و گروه‌های اصلاح‌طلب چگونه برخوردی خواهد داشت، گفت: شورای نگهبان همواره به وظیفه قانونی خود عمل کرده و تابع شرایط زمانی نیست.
موحدزاده در همین زمینه افزود: قطعا شورای نگهبان اصول پذیرفته شده‌ای داشته و اگر اشخاص در هر جریان سیاسی سابقه بدی نداشته باشند مورد تایید شورای نگهبان برای ورود به انتخابات خواهند بود.
این فعال سیاسی با بیان این‌که وظیفه احزاب نیست که در مورد آراء و نظرات شورای نگهبان اظهار نظر کنند، تصریح کرد: شورای نگهبان به وظیفه خود عمل می‌کند و از خطاهای سنگین افراد در هر گروه نیز چشم‌پوشی نمی‌کند چرا که شورای نگهبان در طول سه دهه اخیر نشان داده اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد.
دبیر دو تشکل سیاسی اصولگرای رهپویان و ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مقابل کسانی که با موضع‌گیری‌های خارج از نظام با دشمنان هم‌نوا شده بودند و اکنون نیز همان مسیر نادرست را طی می‌کنند نباید انتظار داشته باشند که در زیز پای آن‌ها فرش قرمز پهن شود.
وی جریان اصلاحات را به چند دسته‌ تقسیم کرد و عنوان داشت: عده‌ای از این‌ها با نظام هیچ مشکلی نداشته و حریم‌ها را رعایت می‌کنند که باید از ورودشان به عرصه سیاسی استقبال کرد.
موحدزاده دسته دوم را کسانی دانست که به دنبال موج‌سواری بوده و به تبع شرایط زمانی و مکانی حرکت کرده که ممکن است برای رسیدن به منافع شخصی و نه جریانی خود دائم رنگ عوض کنند.
این فعال سیاسی به گروه دیگری از این جریان و مشخصات کلی آن‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این گروه همواره خط مشی خود را از بیگانگان و دشمنان قسم خورده نظام می‌گیرند که به حتم شناخته شده هستند و ملت نیز به ماهیت آن‌ها پی برده است.
دبیر جمعیت ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جریان رقیب اصولگرایی با شتاب فراوان در حال انسجام و تجدید قوا برای شرکت در انتخابات هستند و با جدیت نیز وارد انتخابات خواهند شد.
موحدزاده به راهکار اتخاذ شده برای اتحاد اصولگرایان اشاره کرد و گفت: به طور حتم در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی جریان اصولگرایی با یک لیست واحد در انتخابات شرکت خواهند کرد و در آینده نزدیک همانند گذشته به انسجام واقعی دست خواهند یافت.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول