اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط‌ کریم در مجلس تشریح کرد:

تاثیر وحدت اصولگرایان در عرصه داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: در شرایط حساس کنونی وحدت اصولگرایان برای تحقق آرمان‌های انقلاب تاثیرهای عمیق و مثبت فراوانی در عرصه‌های داخلی و خارجی خواهد داشت.

تاثیر وحدت اصولگرایان در عرصه داخلی و خارجی
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ما سال‌های حضور اصلاح‌طلبان در راس نهادهای سیاسی و حکومتی را به یاد دارند و با توجه به تجارب ناموفق این دوران، به اصولگرایان اعتماد و آنها را با رای مستقیم خود انتخاب کردند.
وی افزود: مردم از اصولگرایان انتظار‌های بالایی داشته و نباید شاهد اختلاف‌های درون گروهی که منجر به تفرقه و دوری اصولگرایان از یکدیگر میگردد، باشند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم اتحاد و همدلی در میان مسئولان و فعالان سیاسی کشور گفت: جامعه نیازمند آرامش است و احزاب و گروه‌های سیاسی باید برای تحقق این مهم رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
نوروزی ادامه داد: مشاهده این امر که برخی از اصولگرایان با اقداماتی چون سهم‌خواهی از کمیته اتحاد اصولگرایی موجب کندی کارها و خدشه به این مهم میشوند، به هیچ عنوان پسندیده نیست.
وی تاکید کرد: اگر معتقد به ولایت‌مداری هستیم، باید در شرایط حساسی کنونی از اقداماتی که موجب تفرقه و دوری اصولگرایان از یکدیگر شده پرهیز کرده و تنها به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب عمل کنیم.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاثیر اتحاد و همدلی اصولگرایان در عرصه‌های داخلی و سیاست خارجی کشور چیست؟ گفت: نخستین تاثیر این است که مردم از انتخاب خود و اعتمادی که به اصولگرایان در انتخابات مجلس، شوراها و بالاخره ریاست جمهوری داشتند،‌ پشیمان نمیگردند.
نوروزی ادامه داد: از سوی دیگر ضدانقلاب‌ داخلی و خارج‌نشین به دنبال این هستند که با بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و کاستیها بر طبل تفرقه و دشمنی بکوبند، بنابراین با مشاهده اتحاد اصولگرایان سرخورده و مایوس میگردند.
وی با اشاره به قیام امت اسلامی در برابر حکام زورگو و دست‌نشانده غرب طی ماه‌های اخیر گفت: این قیام‌ها از انقلاب اسلامی الگو گرفته و غرب به دنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی است تا انقلابیون مسلمان را ناامید کند.
نوروزی افزود: لذا اتحاد گروه‌های مختلف اصولگرا روحیه مبارزان مسلمان در سراسر جهان برای استقرار یک حکومت مردمی و دین‌مدار را افزایش میدهد.
وی در پایان تاکید کرد: بنابراین در شرایط حساس کنونی اصولگرایان باید به دنبال تحقق وحدت همه جانبه بوده و از رفتارهای تفرقه‌انگیز پرهیز کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول