اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

طرح صالحین موجب افزایش تربیت بسیجیان میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: اجرای طرح صالحین موجب افزایش تربیت بسیجیان و تعالی معنوی کارمندان در عرصه‌های معرفت دینی و تربیت اسلامی و مهارت تشکیلاتی در جامعه کارمندی میشود.

طرح صالحین موجب افزایش تربیت بسیجیان میشود
به گزارش خبرگزاری فارس ازدشتی، مراد کاظمی شنبه شب در جمع فرماندهان و مسئولان طرح شجره طیبه صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتی گفت: وظایف سپاه و مجموعه آن زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است.
کاظمی افزود: شجره طیبه صالحین زمینه و اجرای تقویت بنیان‌های فرهنگی، سیاسی، فکری، اجتماعی و بصیرت در جوانان را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح در پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندی افزایش بصیرت و منش کارمندان بسیجی نسبت به برنامه‌های اصیل انقلاب اسلامی است زیرا عدم معرفت و بصیرت نسبت به برنامه‌های اصیل اسلامی موجب عقب ماندگی می‌شود.
کاظمی خاطر نشان کرد: شما بسیجیان مجریان اصلی شجره طیبه صالحین و مقابله با جنگ نرم هستید و با تلاش و حضور در صحنه باید مانع توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شوید.
وی به تهدید نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با تهدیدات نرم وارد عرصه شده است و بسیجیان با درایت و هوشیاری و بصیرت باید با آن مبارزه و مقابله کنند.
کاظمی تصریح کرد: اساسا" بدون بالا بردن ظرفیت مسئولیت پذیری تمام دستگاه‌های دولتی و بدون بالا بردن کارآمدی همه دستگاه‌های مرتبط با مردم نمی‌توان با تهدیدات جنگ نرم و براندازی مقابله کرد.
وی ادامه داد: تهدید نرم امروز بدترین، کارآمدترین، کم هزینه‌ترین، خطرناک‌ترین، و پیچیده‌ترین نوع تهدید علیه امنیت یک کشور است.
کاظمی جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم را از انواع جنگ‌ها و تهدیدها عنوان کرد و افزود: جنگ سخت قدرت سازی با قدرت نظامی، جنگ نیم سخت سازی با قدرت سیاسی و امنیتی و جنگ نرم موجب دگرگونی در هویت فرهنگی مدل الگوهای رفتاری و مورد قبول یک نظام سیاسی می‌شود و اندیشه و مدل وارد حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی هدف آماج خود قرار می‌دهد که نتیجه و پیامد آن استحاله و جایگزین هویت‌های جدید است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی امیر المومنین(ع) سپاه دشتی نیز با اشاره به اینکه جنگ نرم فرهنگی دشمن از همه جنگ‌ها خطرناک‌تر است، گفت: همه باید نسبت به جنگ نرم و انواع توطئه‌های دشمنان نظام آگاه و هوشیار باشیم.
یعقوب مشایخی افزود: هدف اصلی دشمن در این جنگ منحرف کردن افکار نسل جوان است.
وی افزود: امروز وظیفه همه ما نسبت به گذشته سنگین‌تراست زیرا امروزه دشمن از طریق مختلف و با توطئه‌های گوناگون درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده است که باید در این زمینه تدابیر لازم از سوی مسئولان اندیشیده شود البته با هوشیاری در مقابل این توطئه‌ها می‌توان سرافراز بیرون آمد.
مشایخی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی و مردم مقابله با جنگ نرم است این یک تکلیف است.
وی یادآورشد: با توجه به اینکه دنیای امروز تشنه معنویت است تنها راه نفوذ در قلب دشمن و مقابله با جنگ نرم سلاح ایمان است.
مشایخی به اجرای طرح شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: طرح صالحین موجب افزایش تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی کارمندان در عرصه‌های معرفت دینی و تربیت اسلامی و مهارت تشکیلاتی در جامعه کارمندی میشود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول