اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ورود سپاه در هر کاری سبب موفقیت شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ورود سپاه در هر کاری و محلی سبب موفقیت شده است.

ورود سپاه در هر کاری سبب موفقیت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی، بهمن ‌امیری‌مقدم در دیدار با جمعی از مدیران این موسسه با بیان این که حضور نیروهای بسیجی سبب توفیقات در کارهای مختلف می‌شود، اظهار داشت: باید با استفاده از چنین نیروهای حزب‌اللهی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.
وی کمک از نیروهای بسیجی را لازمه پیشرفت در امور مختلف دانست و تصریح کرد: شجاعت و محبوبیت سپاه سبب موفقیت روز افزون برای این نهاد مقدس شده است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: توفیق در نهادهایی چون نیروی انتظامی و موسسه مالی و اعتباری مهر نیز به همین دلیل است.
وی بابیان این که هم‌اکنون شحاعت در بین نیروهای انتظامی خراسان رضوی افزایش پیدا کرده است، ابراز داشت: مملکت ما مربوط به امام زمان (عج) بوده و خود ایشان نیز از این ملت پشتیبانی می‌کنند.
امیری مقدم کشور را مدیون خون شهدا دانست و اعلام کرد: باید با عمل به سیره شهدا گام در جای پای این عزیزان برداشت.
وی آستانه تحمل مردم را در زمینه‌های مختلف پایین ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: باید مسئولان با درک این موضوع با مردم راه بیایند.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با بیان این که دین مانند ترمزی برای ممانعت از ورود به جهنم است، توضیح داد‌: عدم رعایت مسائل شرعی در تسهیلات بانک‌ها به مردم سبب سلب برکت از جامعه می‌شود.
مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: موضوع حفاظت از بانکها از مباحث مهمی است که تاثیرات جدی در برقراری و تامین ثبات و امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.
غلامرضا گلی ابراز کرد: سرپرستی شعب استان خراسان رضوی با استفاده از نیروهای مجرب وآموزش دیده و بکارگیری تجهیزات و امکانات حفاظتی و بهره‏برداری از تکنولوژی مدرن، وظیفه ایجاد بستری امن و فضایی مطمئن به‌منظور انجام امور بانکی مشتریان و حفظ و حراست از امانات و سپرده‌های مشتریان در تمام شعب را به‌طور محسوس و غیر‌محسوس عهده‏دار است.
مدیرامور شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی تاکید کرد: در این‌باره آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به درخواست‌های مراجع ذیصلاح قضایی و امنیتی در خصوص پوشش تصویری از حوادث به وقوع پیوسته در شعب و فضای بیرونی شعب است.
گلی خاطر نشان کرد: پروژه نصب دوربین‌های مداربسته دارای اهمیت بالایی است و در حال حاضر در تمام شعب این استان نصب دوربین‌ها به‌طور کامل انجام شده است.
در این بازدید فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی به‌خاطر رعایت امنیت فیزیکی شعب این استان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول