اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

سپاه مدیرپروری را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه به صورت جدی تربیت ‌نیروهای انسانی و مدیرپروری را دنبال می‌کند.

سپاه مدیرپروری را دنبال می‌کند
سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یکی از مباحثی که سپاه و بسیج از سال‌های گذشته به آن توجه داشته و امروز نیز به آن اهمیت ویژه قائل است مسئله مدیرپروری و تربیت نیروهای انسانی متعهد است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مختلف مسئله مدیرپروری را دنبال می‌کند که یکی از این روش‌ها اجرای طرح هجرت و بسیج سازندگی است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: ایران اسلامی دارای جوانانی مخترع، مبتکر و غیرتمند است که سپاه در سازمان بسیج علمی و فناوری حمایت و پشتیبانی از این جوانان غیرتمند را در دستور کار دارد.
ابوحمزه ادامه داد: امروز جوانان در طرح‌های هجرت و بسیج سازندگی حضوری فعال دارند که شرکت این بسیجیان در این طرح‌ها نقش موثری در آشنایی آنان با مدیریت کارهای بزرگ در آینده خواهد داشت.
وی با اشاره به مشارکت جوانان استان در طرح هجرت بیان کرد: در سال جاری 120 هزار نفر روز از جهادگران بسیجی در اردوهای هجرت شرکت کرده‌اند که این میزان در مقایسه با سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.
به گفته وی اردوهای جهادی از سال 79 با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب در مشارکت قشرهای مختلف بسیج برای عمران و آبادانی کشور آغاز و در 10 سال گذشته در تعطیلات نوروز و تابستان با حضور گسترده بسیجیان برگزار شده است که امسال این طرح از ابتدای تابستان آغاز و تا 25 شهریور ادامه دارد. 
زیباسازی مدارس، ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان، اعزام تیم‌های پزشکی برای مداوای رایگان نیازمندان، مرمت و نوسازی مساجد، ساخت خانه عالم، اجرای طرح‌های آبخیزداری، آبیاری تحت فشار و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از برنامه‌های اردوهای طرح هجرت است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول