اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نظرآباد تأکید کرد:

ضرورت انتقال پیام ایثارگران به نسل جوان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نظرآباد گفت: مسئولان فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی در انتقال پیام رزمندگان اسلام به نسل امروز گام بردارند.

ضرورت انتقال پیام ایثارگران به نسل جوان
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، بهمن مهدی یگانه ظهر امروز در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از این سرزمین دفاع کردند و با ایثار و ازخودگذشتگی جانانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: امروز باید با نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای آن دوران، دین خود را نسبت به شهدا، رزمندگان اسلام و جانبازان دفاع مقدس ادا کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید اقدامات فرهنگی مناسبی به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این هفته انجام شود.
یگانه خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری از این سرزمین مقدس با حضور خود در جبهه‌ها از خاک این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند حتی ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان بیفتد.
وی افزود: امسال به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، رزمندگان اسلام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی متفاوتی را در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.
این مسئول با تأکید بر این که نباید اجازه دهیم تا دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود، گفت: نسل امروز را باید با فرهنگ ایثار و شهادت،‌ دفاع و از خودگذشتگی آشنا کرد و آنان را تشویق نمود تا ادامه دهنده راه آنان باشند.
یگانه در ادامه سخنان خود به برنامه‌های این هفته در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره 300 شهید شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام ، برگزاری مسابقات فرهنگی و همایش‌هایی در این ‌ارتباط‌ را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نظرآباد عنوان کرد.
وی برگزاری گردهمایی یادگاران دوران دفاع مقدس و بیعت با ولایت را از دیگر برنامه‌های امسال در هفته دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد عنوان کرد.
فرمانده سپاه نظرآباد گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از فرامین ایشان موفق شدند بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را از بین ببرند و آنان را ناامید کنند.
یگانه گفت: امروز اگر ایران توانسته یکی پس از دیگری پله‌های ترقی را طی کند موهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگیهای رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی افزود: نسل امروز اگر با آرامش در کشور زندگی کرده و شاهد پیشرفت و توسعه کشور است مرهون مادران و پدرانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرزندان غیور و رشید خود را به جبهه‌ها اعزام کردند.
یگانه در پایان بر همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های مختلف به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان تأکید کرد و از مسئولان فرهنگی خواست تا آیین‌های ویژه این ایام را با شکوه تمام برگزار کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول