اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

انعقاد قرارداد احداث 260 هزار واحد با انبوه‌سازان

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از انعقاد قرارداد احداث 260 هزار واحد با انبوه‌سازان خبر داد و خاطرنشان کرد: 310 هزار واحد خودمالکی در سطح کشور در دست ساخت است.

انعقاد قرارداد احداث 260 هزار واحد با انبوه‌سازان
احمد مهرآبادی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از افتتاح 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در مازندران خبر داد و بیان داشت: نخستین افتتاح مسکن مهر استان از اواخر شهریور با بهره‌برداری از 7 هزار و 300 واحد در استان آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: افتتاح مجموع 20 هزار واحد مسکن مهر مازندران در چهار مرحله انجام می‌شود که از جمله آن پروژه گندیاب به روش نیک سیستم در نور و بعد در بابلسر، ساری و آمل که بالای 450 واحدی هستند به‌عنوان مرکز محل افتتاح تعیین شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از مجموع یک میلیون و 650 هزار واحد مسکن مهر، یک میلیون و 30 هزار واحد توسط سازمان ملی مسکن، 260 هزار واحد توسط بنیاد مسکن و 372 هزار واحد شهرهای جدید که سهم سازمان ملی مسکن 62 درصد است، ساخته شد.
مهرآبادی از احداث یک‌صد هزار واحد در شهرهای جدید توسط بنیاد مسکن و 250 هزار واحد در بافت‌های فرسوده توسط شرکت عمران بهساز خبر داد.
وی اذعان داشت: 900 هزار واحد مسکن مهر در مناطق شهری احداث می‌شود.
 
*مازندران در بحث خودمالکی پیشتاز است
مهرآبادی با بیان اینکه نظارت عالیه پروژه‌ها با مسکن و شهرسازی است، اظهار داشت: زمین توسط مسکن و شهرسازی تامین و توسط مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و ... احداث می‌شود.
 
 *سیاست خودمالکی تقویت می شود
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سیاست دولت در بحث مسکن مهر از سال آینده به سمت خودمالکی سوق داده می‌شود و فعلا تفاهمنامه‌های سه‌جانبه ادامه پیدا نمی‌کند که سیاست خوبی است و اراضی دولتی و حاشیه خریداری نشود و در بحث خودمالکی نیز محدودیتی وجود ندارد.
وی از انعقاد قرارداد احداث 260 هزار واحد با انبوه سازان خبر داد و خاطرنشان کرد: 310 هزار واحد خودمالکی در سطح کشور در دست ساخت است.
مهرآبادی از افتتاح پروژه مسکن مهر گندیاب نور در هفته سوم آبان با حضور یک مقام ارشد کشوری خبر داد و گفت: از برکات مسکن مهر رشد 27 درصدی صنعتی‌سازی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول