اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تهاجمات تاریخی انگلیس به بوشهر صورت میگیرد؛

بیانیه اعتراض آمیز بوشهریها به رئیس سازمان ملل

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: به زودی بیانیه‌ای همراه با امضاء مردم ولایتمدار استان بوشهر به دلیل تهاجمات کشور استعمارگر انگلیس به این استان توسط وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به رئیس سازمان ملل ارسال میشود.

بیانیه اعتراض آمیز بوشهریها به رئیس سازمان ملل
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حضرت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: یکی از مشکلات خانواده‌ها که توسط پژوهشگران مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است این بوده که فرزندان آنها در بعد اخلاقی، دینی، فرهنگی و تحصیلی دچار مشکل و انحراف بوده‌اند.
وی افزود: بدترین مصیبت‌ها داشتن فرزندان بد است و خانواده‌ها باید در مورد فرزندان خود از همان روز تولد با دقت به رشد و تربیت آنها بپردازند.
امام جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت 12 شهریور روز شهادت رئیسعلی دلواری، گفت:  مردم ولایتمدار استان بوشهر همانند نیاکان خود در مسیر مقاومت در برابر استعمار استوار ایستاده‌اند.
صفایی بوشهری عنوان کرد: کشور استعمارگر انگلیس بارها به کشورهای مختلف هجوم آورده و کشورها را تحت مستعمره خود در آورده و سرمایه‌های ملی آنها را غارت کرده و به اسم استعمار آن سرزمین‌ها را ویران کرده است، اما در تاریخ تابناک استان ولایتمدار بوشهر چهار بار در خاطره تاریخ تهاجم انگلیس در این استان مشاهده شده است و در همین چهار بار تهاجم
انگلیس‌ها مردم عزیز این استان به رهبری عالمان خود در آن زمان درس عبرتی به انگلیس داده‌اند که در خاطره سراسر تاریک انگلیس هیچگاه فراموش نمیشود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: آتشی که انگلیسی‌ها به سرزمین‌های اسلامی و دیگر مناطق انداختند الان دامن گیر خودشان شده است و در آتش اعتراض دارند می‌سوزند و به یکی از ضعیف‌ترین کشورهای سیاسی و اقتصادی در دنیا در آمده‌اند.
صفایی بوشهر اذعان کرد: لازم به ذکر است همانطور که در آن زمان رئیسعلی دلواری‌ها با مقاومت در بوشهر در برابر کشور استعمارگر انگلیس ایستادگی کردند هم اینک نیز دانشمندان و نخبگان ما در خود انگلیس به قلب آنها را با مقام ها و مدال‌های زرین خود نشانه می‌گیرند.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار استان بوشهر با نگاه قرآنی و با نگاه رهبری در کنار ولایت تا آخرین نفس ایستاده‌اند و در برابر استعمار مقابله میکنند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: به زودی بیانیه‌ای همراه با امضاء مردم ولایتمدار استان بوشهر به دلیل تهاجمات کشور استعمارگر انگلیس به این استان توسط وزیر  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به رئیس سازمان ملل ارسال میشود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول